28 Kasım 2013 Perşembe

Real techniques fondöten fırçası


Son zamanlarda kaliteli ve güzel fırça alternatiflerine Real techniques fırçalar eklendi.Bendeki fondöten fırçası.Normalde fondöteni duo fibre fırçalarla uygulamayı seviyorum.Çok doğal bir duruşu oluyor ancak bu sefer real techniques'le uygulama yapıp yine aynı doğal duruşu yakalayınca fırça çok hoşuma gitti.Fırça'nın kılları oldukça yumuşak ve uygulama yaparken hiç sorun çıkarmıyor.Kıllarda dökülme vs olmadı.Yıkarken saçlarım için kullandığım şampuanla yıkayıp,peçete üzerinde suyunu alıp kurumaya bırakıyorum.Fiyatı kalitesine oranla oldukça uygun.Fırça kalitesi olarak Mac'e yakın diyebilirim ama sephora fırçalardan bir tık yukarıda bana göre.Tavsiye ederim.


6 yorum:

  1. Açılı ve ince olması sebebiyle kontür yapmak içinde kullanışlı gibi duruyor hiç o şekilde kullandınız mı ?

    YanıtlaSil
  2. Henuz sadece fondoten amacli kullandim ama kontur icinde kullanilabilir tabii

    YanıtlaSil
  3. Ben kontur için kullanıyorum bu fırçayı, bence de kesinlikle başarılı bir fırça:)

    sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. Evet guzel bir firca sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. RT'nin tek kullanamadığım fırçası budur.. ne yapacağımı bulamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fondötende güzel sonuç veriyor cnm,kontür için denemedim ama ondada iyi sonuç verir diye düşünüyorum:)

      Sil