1 Kasım 2013 Cuma

Watson's brightening body scrub lie yumuşacık bir cilt




Vücut peelingleri bizim efsane kesemizin yerini tutamasada sık sık ihtiyaç duyulan ürünlerden.Ben genelde peeling için kese yöntemini tercih eden gelenekçilerdenim ama her zaman keselenme imkanı olmayınca peeling'ler kurtarıcım oluyor.Cildi zaman zaman ölü hücrelerden arındırmak gerek.Watson's kendi kozmetik ürünleriylede gayet başarılı giden bir marka.Sık sık watson's ürünleri alıyorum ve şimdiye kadar memnun kalmadığım pek olmadı.Çilekli peeling'i kapağını açar açmaz mis kokusuyla en baştan bir artı alıyor.Yumuşak ve akışkan yapılı bir ürün.Peeling granülleri çok ince bu sebeple cildi fazla tahriş etme riski yok.Ürünü temiz vücuda uygulayıp ovalamaya başlıyoruz sonrasında ise durulanıp işlemi bitiriyoruz.Peeling işlemi bittikten sonra ciltte bir kaç saat daha kalan güzel bir çilek kokusu bırakıyor.Ancak üründe tek beğenmediğim nokta ambalajı.Kavanoz şeklinde olduğu için kutuya elimi daldırıp bazen ihtiyacımdan fazlasını alıyorum.Keşke tüp şeklinde olsaymış.Bu arada cildi ölü hücrelerden arındırmada oldukça başarılı,uygulama sonrasında yumuşacık,nemli bir cilt bırakıyor.


3 yorum:

  1. bende böyle elle alınan ürünlerden hazzetmiyorum. sanırım bunun tüpte olanı da çıktı geçenlerde üzümlü olanını gördüm bir bak istersen

    YanıtlaSil
  2. Sanki burnuma koktu hamile gibi aşeriverdim çilekli peeling aşeriyorum eyvahlar olsun :))

    YanıtlaSil
  3. Peelingleri seviyorum ama ellerim bir tuhaf oluyor yaparken uyuşuyor. Yine de yapıyorum ama ara ara :(

    YanıtlaSil