16 Aralık 2013 Pazartesi

Bitenler



Bu aralar kozmetik ürün bitirme konusuna hız verdim.Yoksa dolapta bekleyenlere sıra hiç gelemeyecek :))Genel olarak daha çok banyo grubu ürünleri bitirdim,onlar daha sık kullanıldığından hızlı bitiyor ama renkli kozmetik ürünleri nedense bitmek bilmiyor.

1-Gliss marrakeh oıl şampuan; Ürün saçı yumuşatıp,daha kremleme aşamasına bile gelmeden yumuşacık yapıyor.Ancak içeriğindeki yağlardan olsa gerek saçı çok çabuk yağlandırıyor.

2-Pantene ısıya karşı koruyucu krem;ısıya karşı koruma kısmında başarısı hiç fena değil ama benim en beğendiğim saçıma uygulayıp kuruttuktan sonra sanki saçım fönlü gibi oldukça düzgün bir duruşa sahip oluyor.Neden bilmiyorum ama kremin saçımda böyle bir etkisi oldu.Oldukça beğendim.

3-İzmirna duş jeli;İzmirna kadın girişimciler tarafından kurulan bir marka,ilk başta bu sebeple sonrasında ise zeytinyağlı doğal içeriği sebebiyle sevdiğim ve beğendiğim bir marka.Bendeki duş jeli narlıydı,cildim kuru olmasına rağmen kurutmadan temizledi.

4-Dermalogica daily microfoliant;Bu ürünü çok seviyorum,microfoliantlar arasında en sevdiğim diyebilirim.Temizlenmiş cilde yarım çay kaşığı ürünü köpürtüp uyguladıktan sonra duruluyorsunuz ve tertemiz,ölü hücrelerden arınmış pırıl pırıl bir cilde kavuşuyorsunuz.

6 yorum:

  1. izmirna'yı ilk kez duydum. Algıda seçicicil. :)

    YanıtlaSil
  2. izmirna duş jelini çok merak ettim nereden bulabiliriz acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm ayvaliktan almistim ama istanbuldada satis noktalari vardir muhakkak

      Sil
  3. Benim de en çok biten banyo grubu ürünler oluyor. Dermalogica daily microfoliant ı ben de sevmiştim. İzmirnayı ben de ilk defa duydum :)

    YanıtlaSil
  4. dermologicanın içeriğinde pirinç tozu var diye cildi aydınlattığını da söylemişlerdi. Ben de İzmirnayı ilk defa duyuyorum yerli markalara olan sempatim dalanla başladı. Gayette güzel ürünler. Bu arada bende mimin var tatlım, vaktin olduğunda beklerim.

    YanıtlaSil