11 Aralık 2013 Çarşamba

Olay total effects 7in one gece kremi



Olay ürünlerini piyasaya ilk giriş yaptıklarında uzun süre kullanmış ve memnun kalmıştım.Sonraları yeni ürünler denemek isteyen bünyeye karşı gelemeyerek değişik markalara yöneldim.Olay oldukça etkili ürünler sunan bir marka.Düzenli olarak cilt bakım ürünlerini kullanırkende etkisini gözümle görüp memnun kalmıştım.Hatta kullanan başka kişilerdende aynı olumlu geri dönüşleri aldım.Olay gece kremi,gece boyunca cildi yoğun şekilde nemlendirip,besleyen,sıkılaştırıp sarkmaların önüne geçen bir krem.




Kremi gece temizlenmiş cilde sürüp,sabah uyandığınızda hafiften daha gergin bir cilt ile uyanmak mümkün.Bu arada şahane bir kokusu var ama cildi alerjik olanlar için bu parfüm rahatsızlık verebilir.Ürünün ciltteki kırışıklıları düzeltme,aydınlatma gibi çok güzel özellikleri var ama içeğini okuyunca açıkçası biraz kararsız kaldım.Evet çok güzel bir krem ama içindeki paraben çeşitleri ne olacak? gerçi şimdiye kadar kullandığımız bir çok kozmetik üründen şampuana kadar her şeyde var ve dikkat etmediklerimizde gayet kullanıyoruz eğer falz kafaya takmazsak çok üyük sorun olmayabilir ama paraben ve diğer kimyasallar konusunda hassassanız kremin olumlu etkilerini bir yana bırakmak durumunda kalabilirsiniz.


Pompalı şişesi sayesinde hem hijyenik hemde rahat bir kullanım sağlıyorEn azından elimi krem kavanozuna daldırmak zorunda kalmadığım için sevindim :))

3 yorum:

  1. bir ara ben de sürekli Olay kullanıyordum..aynı sebeplerden bıraktım..paraben konusunda bu kadar hassas değilmişim demek ki dikkatimi çekmemiş..

    YanıtlaSil
  2. ben de toniğini ve losyonunu kullanıyorum yıllardır değiştirmedim çok memnunum bunu denememiştim ama

    YanıtlaSil
  3. Gündüz kremini kullanmıştım ama ben pek memnun kalmamıştım. Piyasaya güzel bir giriş yaptı ama sanki son yıllarda eskisi kadar bilinmiyor bu marka.

    YanıtlaSil