4 Aralık 2013 Çarşamba

Otacı argan yağlı saç bakım yağı




Otacı argan yağlı saç bakım yağı,son zamanlarda en sevdiğim saç ürünlerimden biri.Geçtiğimiz aylarda Otacı ile gerçekleştirdiğim hediye çekilişi sırasında denemem için aynı üründen banada göndermişlerdi.O günden beri haftada bir kez kullanıyorum.Argan'lı saç bakım yağı oldukça koyu kıvamlı bir ürün.Pompalı şişesi sayesinde kolay kullanım sağlıyor.Bu arada saçlarına etrafı pisleneceği için yağ sürmeyi sevmeyenler bu ürünle fikirlerini değiştirecek diye düşünüyorum.Ürün oldukça koyu kıvamlı olduğu için saça çok çok az miktarda sıkmanız ve dağıtmanız yetiyor,bu sebeplede akma kokma yok o konuda içiniz rahat olsun:)



Üstteki fotoğrafta içeriğini okuyorsunuz,içinde saça faydalı her şey var.Bu arada paraben veya mikrobiyal koruyucu ,parafin içermemesi en büyük artısı bence.Denenmesi gereken bir ürün diyorum ve sözü nasıl kullanacağınıza getirerek bitiriyorum :)

2 yorum:

  1. Şampuanını kullandım ama bu yağda aklımda. Elimde şu an başka ürünler var ama bitince deneyeceğim ben de canım.

    YanıtlaSil