6 Aralık 2013 Cuma

Smokey eye




Uzun zamandır klasik smokey eye makyaj yapmıyordum.Gri tonlarında yaptığım çok oldu ama siyah-kahve kombinasyonunu smokey eye'a daha çok yakıştırıyorum.Bu arada saçlarımın rengini oldukça koyulttum bir sonraki yazıda hangi boyayı kullandığımı yazacağım.Gelelim makyajıma,tüm yüz için The balm shelter renkli nemlendirici kullandım.Aydınlatıcı olarak Nars copa cabanna,bronzer olarak ise Essence blonder bronzer.


Göz makyajım için Essence nude palet kullandım,fotoğrafta paleti koymadım nasılsa artık hepimiz biliyoruz :) eye liner alix avien(en sevdiğim) ve rimel Max factor falce lash effect fusion(klasik false lash effect çok daha iyi).Göz altı kapatıcım Deborah age reset,ruj Essence.


Nasıl olmuş?

13 yorum:

  1. Her zaman ki gibi cok guzel olmus :)

    YanıtlaSil
  2. Güzele ne yapsa yakışıyor tabi ;)

    YanıtlaSil
  3. Maşşallah ne kadar düzgün bir cilt :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel olmus canım yakışmış sana. Siyah kahve renkleriyle far surmeye bayiliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesk ederim cnm bende bu tonlari seviyorum:)

      Sil
  5. Cok yakismis perim:) asi biraz;)

    YanıtlaSil
  6. MiMlendinnnn canımmmm ;)
    http://beautybooop.blogspot.com/2013/12/mim-en-sevdigin.html

    YanıtlaSil
  7. kahve farla siyahın uyumuda çok hoş olmuş, ayrıca cildinde gözlerinde çok güzel :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş canım, eyelinerı da ne güzel çekmişsin öyle :)

    YanıtlaSil