8 Ocak 2014 Çarşamba

Alışveriş



Kuşkusuz hepimiz alışverişe bayılıyoruz:) şimdiye kadar yok ben sevmem diyeni pek duymadım :)) bende alışverişe bayılıyorum ama artık eskisi gibi gerekli-gereksiz her şeyi almadığım için kendimle gurur duyuyorum.Flormar'dan oje çıkarıcı,french için gerekli ojeler ve bir tanede aplikatörlü smokey eye siyah göz kalemi aldım.

Bu alışverişte en sevdiğim parça Kolyem oldu.Hazır %50 indirim varken değerlendirmek istedim.

%50 indirimle 84 tl'den yarı fiyatına inmişti.Bayıla bayıla aldım desem yalan olmaz:)) siz nasıl buldunuz ?

6 yorum:

  1. Alışverişi sevmiyorum diyen kadın yalan söyler :)
    İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. gule gule kullan cnm kolye çok hoş :) alışveriş sevilir, indirimli alışveriş daha bi sevilir :)

    YanıtlaSil
  3. Markaların çoğu zaman hafta başı indirime girmesi hiç işime gelmiyor. Daha pazar günü Accessorize'ye bakmıştım halbuki.
    Kolyene bayıldım canım.Güle güle kullan.Summer oje renkleride çok güzel ama en az üç kat isteyip yoruyor insanı :/

    YanıtlaSil