11 Ocak 2014 Cumartesi

Bitenler




Bu ay itibariyle bitirdiğim ürünler tam 4 tane
ilk sırada John Frieda şampuan ve saç kremi var; saçlarım sarıyken sık sık kullandığım bir seri go blonder.Saçın rengini bir iki ton daha açıp güzel bir ışıltı kazandırıyor.Şampuanı tek başına kullanıldığında saçı biraz kurutuyor ve taramada sorun oluyor ama kremiyle yada başa bir kremle işlemi tamamladığınızda saçlar yine yumuşak ve rahat taranır hale geliyor.

Yine John Frieda full repair saç onarıcı sprey ;saçlarım boyadan oldukça yıprandığı için denediğim bir sprey,etkisi hiçte fena değil.Kurumuş ve uçları çatal çatal olmuş saçları belli oranda onarıyor.Tamamen onarıp hiç yıpranmamış bir görüntü oluşturmuyor tabiiki,hatta öyle bir ürün olmadığını düşünüyorum.Bu spreyle bir tık daha sağlıklı görünümlü saçlara sahip olabilirsiniz ama çok gerekli bir ürünmü derseniz çokta gerekli değil,almasanızda olur.

Victorias secret coconut passion vücut losyonu; Bu losyonun kokusuna bayılıyorum.Buram buram hindistan cevizi ve vanilya kokusu var.Sürdükten sonar saatlerce o kokunun burnunuza hafif hafif gelmesi devam ediyor.Nemlendirmesi oldukça yoğun,benim cildim kuru olduğu için özellikle kışın soğuk havalarda pullanma yapıyor ama ne zaman bu losyonu sürsem ne pullanma oldu nede kuruma.Ürün oldukça bereketli,sür sür bitmiyor.Bittikçe alınacak,verile paraya değen bir ürün tavsiye ederim.

10 yorum:

  1. Selam canım ;) John Frieda Go Blonder serisi boyalı saçlar için uygun mu? Saçları kuruttuğunu tarama zorluğu yaptığını da çok duydum acaba doğal renk saçlarda da aynısını yapar mı ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii cnm ben boyali sacima kullandim zaten

      Sil
  2. VS Vucut losyonunu çok merak ettim canım.Güle güle gitsin bitenlerin :)

    YanıtlaSil
  3. Canım merhaba benimde bir bloğum var izleyicim olursan çok mutlu olurum izleyicinim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. vucut losyonunu merak ettim nasıl acaba, gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Blogunu çok beğendim ve hemen takipçisi oldum :) Vücut losyonları bana çok fayda etmiyor biraz kuru bir cildim var. Bu nasıl? Yoğun nemlendirici içeriyor mu?

    Sen de beni takip etmek istersen çok sevinirim:

    www.fashionbarb.com

    Görüşmek üzere
    Selin

    YanıtlaSil
  6. John Friedanin Sac onarici spreyini ben de cok severek kullaniyorum, ozellikle masadan fonden sac uclarim tiftik tiftik olunca o goruntuyu engelliyo.Yararli bir post olmus diger urunleri de denemek istedim :)
    Ben de bloguma beklerim;
    http://bayanbakimli.blogspot.com/

    YanıtlaSil