22 Ocak 2014 Çarşamba

Bitenler



1-Clarins daily energizer cleansing gel; ürün oldukça güzel.Temiz ve hafif portakal kokusuna benzer bir parfümü var.Günlük olarak cildi temizlemede başarılı.Tekrar alınmalımı sorusuna ise,illa alınmalı diyeceğim bir ürün değil,daha ucuza aynı işlevselliğe sahip başka ürünlerde var.

2-Bourjoıs 1saniyede oje temizleyici;ben bu ürünü çok sevdim,hakikaten vaadettiğini yerine getiriyor.En koyu renk ojelerde bile parmağımı kutuya sokup şöyle bir döndürmem yetti.Hatta simli ojelerde bile sorunsuz oje çıkarıyor.Çok pratik bir ürün ve uzun süre kullanılıyor.Bende oldukça uzun süre kullandığım için ve bu arada hep çıkması zor olan çıksa bile leke bırakma olasılığı olan koyu renk ojeleri temizlemek için kullandım,bu yüzden artık içindeki koyu renkli oje miktarı arttığındanmıdır bilinmez son zamanlarda ojeyi hala çıkarmasına rağmen parmaklarımı hafifçe boyamaya başladı.Tekrar alınırmı derseniz kesinlikle evet derim.

6 yorum:

  1. Bourjois'in hiç böyle bir ürünü olduğunu bilmiyordum cnm, tavsiyen üzerine deneyeceğim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok pratik bir urun cnm tavsiye ederim

      Sil
  2. Anlattığına göre çok pratik bir ürün .. Teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  3. Oh ne güzel yine bitmiş bir şeyler canım. Bourjoıs oje temizleyiciyi merak ettim, bir denemek istiyorum ben de.

    YanıtlaSil