30 Ocak 2014 Perşembe

Bitenler



Bu ay itibariyle bitenler'e eklenen iki parça ürün oldu.

Rexona deodorant:Shower clean'in kokusunu çok seviyorum temiz,ferah bir koku.Bu arada ter kokusuna cidden etkili bu sebeple bittikçe aldığım ürünlerden.

Schwarzkopf gliss sıvı saç kremi;Aynı şekilde bittikçe aldığım ürünlerden.Gerçi şuan elime başka bir markaya ait sıvı saç kremi geçti bundan sonra onu deneyeceğim ama şimdiye kadar gliss serisinden hep memnun kaldım.Banyodan sonra bazen saçımı kremlesemde tarama kısmında hep zorlanıyordum ve haliyle saçlarım kopuyordu.Bu ürün sayesinde o sorun ortadan kalktı.Saçların kırılmadan taranmasında bir numara diyorum.

5 yorum:

  1. Deo'nun aynısından ben de kullanıyorum. Çok temiz kokuyor.. Sıvı saç kremini deneyim tarama benim için de işkence gibi. Uzadıkça zorlaşıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivi sac kremi tarama sirasibda cok isine yarayacak eminim:)

      Sil
  2. Canım Glissin bu pembeleri çok güzel ama sarısını hiç tavsiye etmem denk gelirse alma derim :/

    YanıtlaSil
  3. Sarisini hic denememistim iyi oldu soyledigin teskler:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de sarısını kullanıyorum ve memnunum aslında :)

    YanıtlaSil