19 Ocak 2014 Pazar

İXORA pastel serisi parfüm-cherry blossom



Geçtiğimiz günlerde İxora'dan bir paket aldım.Pakette fotoğraftaki şirin şişeli parfüm vardı.Parfümün kutusunu daha açmadığım halde hafif hafif burnuma güzel bir koku geldi.Daha parfümü sıkmadan güzel bir koku olduğunu tahmin ettim :)

Cherry blossom İxora'nın pastel serisi parfümlerinden.Seride başka kokular da var,ben Cherry blossom'ı denedim.Kokusu çok güzel.Hafif ama ben burdayım diyen,saatler geçtikçe alt notalarıyla dahada hoşlaşan bir koku olduğunu söyleyebilirim.

Parfümün kalıcılığı oldukça iyi.Birçok markanın kiraz çiçekli serisi var,bu yüzden kokuyu tahmin etmekte zorlanmayacağınızı düşünüyorum.Bu arada kiraz çiçeği kokusunu sevmeyen yok gibi :) Satış fiyatı yaklaşık olarak 19.90 Tl civarında.

10 yorum:

  1. en sevdiğim kokularından bende cok beğeniyorum bu kokularını, iyi gunlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok begendim cnm tesk ederim:)

      Sil
  2. Fiyatı cok uygunmus denemeye değer. :)

    merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm hem fiyati uygun hem kokusu cok guzel tavsiye ederim

      Sil
  3. ixora bazen iyi işler çıkarıyor, parfüm delisi biri olarak ismini bilmediğim bir kokusunu denemiştim testerdan, durdukca güzelleşti ve vanilya- tarçın- salep karışımı gibi kokuyordu, çok hoşuma gitmişti. Şimdi o parfümünü arıyorum ama bulamıyorum :/ Cherryi de deneyeceğim, mutlulukla kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm cherry çok güzel bir koku tavsiye ederim:)

      Sil
  4. mıs gıbı gunlerde kullannnnnn

    YanıtlaSil