26 Ocak 2014 Pazar

Koı tokyo yüz yıkama jeli




Afrodit event'inde hediye edilen ürünler arsında Koı tokyo markasının gönderdiği yüz yıkama jelide vardı.Elimde bulunan yüz yıkama jeli bitince sıra bu ürüne geldi.Koı tokyo Türkiye pazarına yeni giren bir Japon markası.Bu aralar sık sık bir çok avm'de kiosklarına rastlamanız mümkün.Ürünlerinin kaliteli olduğunu düşünüyorum,şayet bu yüz yıkama jeli oldukça iyi.Ürün Koı tokyo'nun green tea serisinden,yeşil çay özleri ile cildi derinlemesine temizleyip kir ve makyajdan arındırıyor.Bu arada hassas ciltler için uygun.



Ürünün parfümlü bir kokusu yok,daha çok doğal bir bitki kokusuyla karşılaşıyorsunuz,bu hoşuma gitti.Bilinen diğer yüz yıkama jellerinin aksine bu ürün köpürmeden temizliyor.Bilmem biliyormusunuz ama fazlaca köpüren ürünler aslında içlerinde gereksiz derecede fazla kimyasal barındırdığı için köpürüyordur.Bu sebeple aslında çok köpüren ürünlerden biraz uzak durmak gerek.Ürünün cildimde yarattığı yumuşaklığı ve köpürmemesine rağmen uyandırdığı temizlik hissini çok sevdim.


2 yorum:

  1. Bende göz kremini kullanıyorum, şu an için memnunum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goz kremini henuz denemedim cnm bende merak ediyorum gule gule kullan:)

      Sil