29 Ocak 2014 Çarşamba

Orjinal saf argan yağı




Son zamanlarda Argan yağlı bir çok ürün piyasaya sürüldü ancak önceki argan yağlı ürünlerle alakalı yazılarımda da bahsettiğim gibi birçoğunun içinde %1 belki%2 saf argan yağı var.Çoğu kimyasal madde karışımlı.Ben de ne zamandır Argan yağının saf ve orjinal halini arıyordum.Eşimin Marakeş seyahati çıkınca fırsat bu fırsat dedim.Gittiği ilk gün bulamadı,ikinci günde bulamadı bende artık umudumu kesmiştimki dönüşte havaalanında bulmuş:)

Les sens de marrakech markasının %100 Argan yağı,ürünü görünce sevinçten havalara uçtum desem az kalır:))

Cilt,saç ve vücut için kullanılabiliyor.Ben ilk olarak saçıma denedim,hafif bir yumuşaklık ve parlaklık verdi,sonrasında soğuk havadan kuruyup çatlamış dudaklarıma sürdüm ciddi söylüyorum çok kısa sürede hiç bir dudak kreminin başaramadığını başardı.Vücuduma denemeyi düşünmüyorum yoksa çok çabuk bitecek:)) hani eskiden küçükken elimize parfüm falan geçtiğinde korka korka sıkardık bitmesin diye aynı onun gibi oldu.Birde ben ilk okuldayken arkadaşımın arı maya kokulu silgisini kokluyordum(o zamandan belliymiş parfüm delisi olacağım) oda bana çok koklama kokusu kaçar demişti :))) niyeyse aklıma geldi.Her neyse bu ürün bizim kozmetik marketlerde satılan argan yağlı ürünlerimiz gibi öyle buram buram temiz,pak,parfümlü kokular içermiyor.Bildiğiniz yağ kokusu ama öyle çok rahatsız etmiyor.Rengi oldukça şefaf ve sarımtrak ama sarı denemez.Hatta size ürünü göstereyim diye elime döktüm yağın parlaması haricinde fotoğrafta hiç bir şey çıkmayınca fotoğrafı kullanmaktan vazgeçtim.Ürünü marakeş'e giden eş dost tanıdık varsa sipariş edebilirsiniz.Havalanı satış fiyatı 30 euro,şehir merkezinde 20 euro.Bu arada çok şık bir şişe tasarımı var.Markanın Argan yağı içeren bir çok krem,losyon,vücut ve cilt bakım ürünü hatta parfümleride var. Göz atmak isteyenler tıktık,sitenin giriş müziğine bayıldım.Siteyi aç o müzikle evde spa keyfi yap aynı öyle :))

5 yorum:

  1. Güle güle kullan...ben de kafaya koydum zaten bi Fas yapıp gelicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teskler:)hem gezmek hem bu tarz urunler almak icin gitmeye deger:)

      Sil
  2. Fas'ta yaşayan arkadaşımdan 1 litre alacağım, ama tek başıma pahalı geldi, litresi 350 liraya geliyor çünkü, başka isteyen olursa getirebiliriz

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil