11 Şubat 2014 Salı

Alix Avien eye liner pen




Afrodit event'inde Alix avien'den gelen hediyeler arasında bu şahane eye liner kalemi de vardı.Bundan önce yine Alix avien'in fırçalı eye liner'ını kullanıyordum,hatta uzunca bir süredir tercih ettiğim tek eye liner kendisi oldu.Bu seferde kalem formunda olanını denedim.Öncelikle kalem formunda eye liner'ların kullanımı çok kolay,hani ben eye liner'ı bir türlü düzgün çekemiyorum hep yamuk yumuk duruyor diyenler bile kalemle bu sorunu halledebilir.Kalemin verdiği siyah renk gayet güzel,pigmentasyonu yüksek ancak küçük bir sorun var,eğer göz üstüne paint pot veya kapatıcıyı biraz fazla sürdüyseniz rengini tam veremiyor.Sürdüğünüz eye liner'ın rengi hafiflemiş duruyor.Bunun için göz üstüne sürülen ürünlerin miktarına dikkat etmek lazım.


11 yorum:

  1. bende surenılsem keşke böyle kusursuz yahu bayııldı*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşkler,elini alıştır sürersin zor değil ;)

      Sil
  2. Ben kullanmadım ama 2. katı sürünce kalıcı oluyormuş dedi herkes birde öyle dene istersen :) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm ikinci katta daha belirgin ama tek katta verse keşke o rengi:)

      Sil
  3. Fırçayla eyeliner çekebileceğime inanmadığımdan dolayı kalem şeklindeki eyelinerları tercih ediyorum. Şimdiye kadar siyahlığını en çok sevdiğim bu oldu fakat kalıcılığını çok beğenmedim maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalıcılık konusunda sıkıntı yaşamadım da rengini tam vermesi konusunda sıkıntı yarattı,belki sendede silik durduğundan gitmiştir bir süre sonra?

      Sil
  4. cnm sen muhteşem sürmüşsün harika durmuş, keşke ben de bu kadar iyi sürebilsem:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşkler cnm,sürersin yahu zor değil:))

      Sil
  5. Ay ben de bu eylinerın hastasıyım çok sevdim! hatta şu watsons indirimi bitmeden yedeğini alsam mı diye düşünüyorum. Zaten gözlerin de çok hoş!bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm fırçalısını bulursan onuda dene derim,fırçalıda rengini tam veriyor,teşk ederim:)

      Sil
  6. Fiyatı ne kadar acaba?

    YanıtlaSil