4 Şubat 2014 Salı

İçimdeki alışveriş delisi yine ortaya çıktı




Bu aralar her Avm'ye gittiğimde içimden''sadece ihtiyacım olanı alacağım'' deyip duruyorum,mantram oldu resmen :)) ama yine indirimler vardı ve bu fiyata almasam olmaz deyip kendimi o mağazadan bu mağazaya attım.Bu arada alışveriş yaparken yanınızda sizden 'daha az alışveriş seven' biri olursa böyle her bulduğunuzu almazsınız.Benim yanımdaki arkadaşlarım alışveriş konusunda benden beter olduğu için ne görsek at bunuda sepete,at at at nidalarıyla birbirimizi gaza getiriyoruz.Yinede çok tozutmadım sanki,bir bakın öyle karar verin?


Şu bluzun fiyatına bakın ne kadar düşmüş almazsam hakikaten olmazdı değilmi ama?(günah çıkarma seansı vol 1)


Benim gibi kozmetik sever bir insan Watsons'a gitti ve sadece üç parçayla çıktı,başkaları için küçük benim için büyük bir başarı.


Alttaki iki fotoğraf İstanbul terkos pasajı ganimetleri,ganimet diyorum çünkü bu pasajda bir çok tezgaha koyulan ürünler 5-20 tl arası ve bir çoğu çok kaliteli kumaştan.Buraya gelen ürünler ya ufak tefek defoya sahip oluyor yada ihraç fazlası olduğu için uygun fiyata satılıyor.Beyoğlu'na yolu düşenlerin mutlaka bakması gerek.Alttaki penye 5 tl mesela.


Buda 5 tl,ancak üzerinde etiketi vardı ve özellikle orjinal satış fiyatıyla ,aldığım rakam arasındaki farkı göstermek istedim.





Pull&bear'den yine indirimle alındı,aradaki rakam farkı çok kara geçtiğimi söylüyor sanki:))



Veeee en sevdiğim parça ,renkli mini muffin kalıplarım :)






8 yorum:

  1. Canım hepsini güle güle kullan.. benimde bu ara içimde bi alışveriş canavarı var ve çok zor tutuyorum .. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teskler cnm tutma o canavari sonra olmadik anlarda cikiverir:))

      Sil
  2. Gayet uygun ürünler almıssın hiçte fazla değil :) Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. hepsını ıyı günlerde kullan banada beklerım sevgıler*-*

    YanıtlaSil
  4. yazıyı okuyunca kendimi gördüm :D indirim görünce 'bu kadar ucuzlamış almasam olmaz ki' deyip alıyorum hep :) güle güle kullan hepsini :) blogunu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle tak, giy, kullan hepsini canım benim :) Kârlı bir alışveriş olmuş ama :)

    YanıtlaSil