25 Mart 2014 Salı

Huiles§Baumes

Huiles&baumes %100 ecocert ve bio sertifikalı,parabensiz dermokozmetik ürünler çıkaran bir marka.Ürünlerini diğer markadan ayıran benzersiz bir içerikle (özel bir kuşburnu türü olan şili yaban gülü) üretip,dermokozmetik pazarına sürüyorlar.Hiçbir üründe paraben ve petrol türevlerinin olmaması ise süper :)

Huiles&Baumes ile tanışmam annem sayesinde oldu.Markadan hiç haberim yokru.Annem denemem için dudak balm'ı alınca çok sevdim,memnun kaldım ve kimdir bu Huiles&baumes dedim başladım araştırmaya.Sonuç olarak içeriklerinin çok temiz ve doğal olmasıyla neden bu üründen bu kadar memnun kaldığımıda anlamış oldum.Markanın diğer ürünleriyle ilgili bilgi sahibi olmak isterseniz şuraya tıktık.Gelelim markanın denediğim ilk ürününe.
Paraben içermeyen ve yoğun nemlendirme sağlayan harika bir dudak balm'ı.Yaz kış denemeden kuruyan dudaklarınız varsa bu tarz ürünler hep elinizin altında olmalı.Ben yıllarca içerik kontrolü yapadan bol parabenli dudak bakım kremlerini dudaklarıma sürüp sürüp ve hatta arada mecburen ve farkında olmadan dudağıma sürdüğüm ürünün bir kısmını yalayıp yutup petrole ve paraben'e doydum!
Kullandığımız bir çok kozmetik üründe(şampuan,saç kremi,krem) paraben ve petrol türevleri var ve maalesef kendimizi bu güzel kokulu ürünlerle kandırıp zehirliyoruz.Ben artık mümkün mertebe içerik kontrolü yapıyorum.Ancak bazen acele yapılan alışverişte içeriğe bakmadan almış bulunduğum ürün olursada bunca yıldır kullandım zaten bir kutudan daha zarar gelmez vurdumduymazlığıyla kullanıyorum.Ancak dediğim gibi hepimiz artık daha fazla zehirlenmemek adına içerik kontrolü yapıp petrol türevi ve paraben içeren ürünleri kullanmayı en aza indirgeyelim.Hem böylece belki markalarda artık sağlıklı ürünlere yöneldiğimizi görüp içeriklerini daha 'sağlıklı' olarak geliştirip değiştirirler.Özellikle anneler,bebeklerinize sürdüğünüz kremlere,duş jellerine,şampuan ve güneş kremlerine bilhassa dikkat edin.Bebek bakımı için nefis markalar var,%100 doğal içeriklere sahip olan onları araştırın bulun derim.


Dudak kreminin,çok hafif bir kokusu var,hiç rahatsız etmeyen ve güzel bir koku.Kıvamı yağlıya yakın ancak dudağıma sürdükten bir kaç dk sonra o yağlı his tamamen kaybolup emildi.Dudaklarımdaki kuruluktan oluşan pütürlü kısımları bir kaç kez ürünü sürdükten sonra geçti.Ürünü parmağımı kavanoza daldırıp sürmekten pek hoşlanmadım açıkçası.Hem hijyenik değil,hemde ben elimde ürün kaldığı zaman rahatsız olan bir tipim.Dk başı el yıkarım o yüzden keşke ruj formatında bir ürün olsaydı dedim.Ancak ürünün kuru ve çatlamış dudaklara etkisi ciddi anlamda 10 üzerinden 10 puan aldı benden.Birde bu tarz dudak kremi sürünce dudaklar hep parlak ve yağlı kalır,en sevmediğimde budur.Hatta eskiden lip balm sürdükten sonra dudaklar yağlı kalınca arkadaşlar arasında yemek yedinde ağzınımı silmedin derlerdi :P o görüntüyü pek sevmediğimden bu ürünün hızlı şekilde emilmesi çok hoşuma gitti.E birde ürün parabensiz,doğal içeriklere sahip,petrol türevide barındırmıyor yani tadından yenmez bir ürün :) Kullanın kullandırtın kızlar ben sevdim ,tavsiye ederim :)


4 yorum:

  1. tasarımınız degısmıs güzel olmuş*-*


    ıyı gunlerd ekullanın banada bekleırm sevgıler

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu markayı çok merak ediyorum. Lip balm'ları da çok severim:)

    YanıtlaSil
  3. Tavsiye eserim ben memnun kaldim:)

    YanıtlaSil