27 Mart 2014 Perşembe

Maybelline color tatto on and on bronze



Maybelline color tattoo serisinin belkide bana göre en güzel rengi on and on bronze,kahvey bakır arası hafif parlak bir renk.Hem gündüz hem gece kullanılabilecek kadar ara bir renk aslında.Color tattoo'ların yapısını ve kullanım rahatlığını anlatmama gerek yok.Bir çoğumuz çoktan denedik,çoğumuzda memnun kaldık zaten :) Daha doğrusu büyük bölümümüz memnun kaldı.Ben color tattoo'ları parmağımla sürüyorum,fırçayla uygulamaktan çok daha rahat oluyor.Fırçayla uygulandığında fırçayı temizlemek daha zahmetli .




Rengin içinde barındırdığı hafif ışıltılar tam dozajında.Boşuna hem gündüz hem gece kullanımına uygun demedim :)) Bu arada ben color tattoo'yu tam rengiyle görün diye eye liner yada kalem uygulamadım ama bunun üzerine eye liner çektiğinizde nefis duracaktır.Daha doğal görüntü için kahverengi kalem veya liner'da kullanabilirsiniz.


Parlak gün ışığında renge baktığımızda içindeki parlaklığı daha net görüyoruz.Ben bu rengi çok sevdim,sizin en sevdiğiniz color tattoo rengi hangisi?

4 yorum:

  1. Color Tattoo'ların en başarılı rengi bence.Sanada çok yakışmış.Güle güle kullan bitanem :)

    YanıtlaSil
  2. Bu renk çok hoşuma gidiyor :) indirime bulunca almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor canım, dediğin gibi hem geceye hem de gündüze çok yakışır

    YanıtlaSil
  4. Renk sana çok yakışmış :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil