9 Nisan 2014 Çarşamba

Bitenler





Bu ay itibariyle biten ürünlere yenileri eklendi.Kozmetik ürünler bittikçe seviniyorum,nedense bende ürünler bitmek bilmiyor.Makyaj malzemelerinde ise durum dahada fena,aldığım herşey evladiyelik kalıyor :)) Benim cildimin tuhaf bir yapısı var,sabah yaptığım makyaj hiç uçmadan akşama kadar kalırmı?bende kalıyor.Öyle olunca makyaj tazeleme durumlarına girmiyorum,girmeyince ürünler bitmiyor.Aynı anda arkadaşımla bir pudra almıştık,yaklaşık olarak onunki 4-5 ay gibi bir sürede bitti,hadi yenisini alalım dediğinde benim pudram daha hiç kullanılmamış gibiydi (o sık sık makyaj tazeler)durumu burdan anlayın yani.Ancak içimde bitmek bilmez bir kozmetik-makyaj sevgisi var yani ürünler bitsede bitmesede yenileri her türlü ekleniyor.Böyle olunca evin banyosu ve diğer dolaplar kozmetikten dolup taştı.Artık ürünleri bitirme ve sık kullanma konusunda daha sıkı gidiyorum,neticede kullanma tarihleri geçiyor.Bakalım neler bitti bu ay.

Deborah age reset  kapatıcı : Kapatıcılığı orta üzerinde,ancak çok koyu göz altlarınız varsa yeterli gelmeyecektir.İnce kırışıklıklar konusunda çok bir etkisi yok.Yeni bir ürünle devam ediyorum ve tekrar alacağımı pek sanmam

Essence marble mania rimel:Oldukça güzel bir rimel,dolgunluk efekti pek yok ancak uzatma konusunda başarılı,tekrar alınabilir.

Alix avian eye liner:İşte en sevdiğim eye linerım :) uzun zamandır değiştirmeden kullandığım yegane makyaj ürünü.Ancak yeni ürünlerde denemek istediğimden bir süre başka markalarla devam edeceğim.

Koı tokyo yüz yıkama jeli:Oldukça hafif ve alerjik ciltlerinde rahatlıkla kullanabilceği bir temizleyici.Köpürmediği için o temizlik hissini pek vermiyor ama cildi arındırması ve yumuşatması harika,tekrar alınabilir.

Ck Euphoria: Sevdiğim kokulardan biri,ancak uzun zaman kullandığım için başka ürünlerle devam edeceğim.Tekrar alınabilir.

2 yorum:

  1. Biten ürünlerde makyaj malzemelerine de rastlamak ne güzel! Ben bir türlü bitiremiyorum onları :) Koi Tokyo'nun bende de bir ürünü var henüz denemedim, ancak iyi yorumlar gördüğüme sevindim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj malzemesi bitirmek benim içinde oldukça uzun bir süreç oluyor :))

      Sil