25 Nisan 2014 Cuma

Bitenler




Bu ay itibariyle biten grubundan üç ürün var.Eeose şampuan ve saç kremi,rexona deodorant.

Eeose sağlıklı uzamayan saçlar için şampuan,krem-Saçları hızlı uzatmayı vaad eden,uzatırkende bakımını yapıp daha sağlıklı saçlara sahip olunacağını söyleyen eeose tam olarak söylediğini yapıyor ve saçların normal uzama hızından çok daha hızlı şekilde uzamasını sağlıyor.Aslında şampuanın esas görevi kırık ve zayıf saçları onarmak.Bunu başarınca saçlar kırık bölgeleri onarmaya harcadığı eforu sadece uzama için kullanıyor ve otomatikman saçlar daha hızlı ve sağlıklı uzuyor.Saçlarım röfleli ve oldukça kırık-yanık olmasına rağmen Eeose şampuanla kayde değer bir iyileşme gösterdi.Bu arada saçıma 2 hafta önce dip boya yapılmışken yine diplerin çıkmasını görmek ise muhteşemdi.Saçlarım uzamıyor,uzasada yanık-kırık diyenlere %100 sonuç veren ürün budur derim.




Kremide ayı şekilde etki eden ve bana göre mutlaka iki ürün birlikte kullanılmasını gerektiren bir ürün.Sadece şampuanı alıp başka kremle idare etmeyin derim.Ben ikisini birlikte kullandım,çok faydasını gördüm.En başta fönsüzken mısır püskülü gibi olan saçlarım,kendine geldi.Bu arada şampuan ve krem bildiğiniz beyaz sabun kokusunda,yıkayıp kuruduktan sonrada saçlarınızda hafif bir tutukluk,sanki çok hafif yeni serum sürmüş gibi yağ hissi olabilir.Bu ürünlerin içeriğinden kaynaklanıyor.Normalde 2 günde bir yağlanan saçlarınız varsa yıkadığınızın ertesi gününe yağlanacak haberiniz olsun.

Rexona shower clean deodorant
Uzun zamandır rexona ve nivea deodorantları kullanıyorum.İki markadanda çok memnunum.Rexona'nın hem kokusu hem ter kokusunu önlemesi oldukça başarılı.Hani o sarıldığınız yada kollarını kaldırdığı zaman ter kokan kişiler varya hıh onlara bundan hediye edin bir tane:))

6 yorum:

  1. Şampuandan bende çok memnun kaldım, rexona her daim dönüp dolaşıp aldığım deodorantlardan

    YanıtlaSil
  2. Rexona yorumuna bayıldım Perim :) Hadi gelsin yeniler

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar saçlarımın hızlı uzamasına ihtiyacım var :) Saçlarım aslında epey uzun ama yinede her kestirdikten sonra küçük çaplı bir depresyon yaşıyorum sanki kısaldı saçlarım diye :) Peki bu şampuanın içinde SLS bulunuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutusunu attigim icin bakamiyorum maalesef:/

      Sil