30 Nisan 2014 Çarşamba

En güzel kırmızılar


Kırmızı oje kuşkusuz herkesin en sevdiği ve sık sık kullandığı renklerden biri.Bende kırmızının en güzel tonlarını sizler için seçip blog'a misafir ettim.İlk rengimiz Flormar supershıne serisinin kırmızısı.Flormar'ın supershıne serisi isminin hakkını sonuna kadar veriyor.Ojeyi sürdükten sonra sanki üzerinden cila yada parlatıcı ile geçmiş gibi güzel bir parlaklık veriyor.
 İkinci ve en beğendiğim kırmızı tonlarından biri Sally hansen 570 right said red rengi.Kırmızının tonu bir harika :) Sally hansen ojelerin kuruma hızı çok iyi,ojenin kalıcılığıda aynen öyle ancak bu renkte iki kat sürmeme rağmen bazı yerlerde hafif hafif tırnak ucundaki beyazları göstermeye devam ediyor bu sebeple üçüncü bir kat daha geçmek gerekebilir.

 Üçüncü kırmızı pastel'in klasik kan kırmızısı.Pastelin bu tondaki kırmızı ojesini yıllardır severim.Kuruma hızı gayet iyi,kalıcılık ise orta seviyede.



28 Numaralı bu kırmızı beyaz tende olduğu kadar bronzlaşmış ciltlerde de süper duruyor.Biraz fazlaca parlak ve canlı bir kırmızı.

Son kırmızımız ise essence'in snow white koleksiyon ojelerinden biri.Şuan koleksiyon satıştan kalktığı için muhtemelen essence standlarında bulunamayacaktır.Şuan keşke bu koleksiyon satıştayken bir kaç tane alıp stok yapsaydım diyorum.Çok sevdiğim bir ton ve çok hızlı kuruyan süper bir oje.Tek eksisi iki katta tırnak uçlarındaki beyazlığı göstermesi.Bunuda üç kat sürünce engelliyoruz.Fotoğrafta iki kat uygulanmış hali var.Sizin en sevdiğiniz kırmızı oje hangisi?

5 yorum:

  1. kırmızı ojeyi çok seviyorum ama favorim pastel daha canlı ve hoş duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. benım tırnagımdada bu var canım cok yakışmış sana da *-* banada beklerım tatlım svegıler

    YanıtlaSil
  3. Pastel'in biraz daha koyu bir kırmızısı var, işte onun yeri ayrı bende. Çocukluğumda annem o ojeyi çok kullanırdı, bana annemin ellerini hatırlatıyor.

    YanıtlaSil
  4. Sally hansen'ın tonunu çok beğendim. Ayrıca tüm ojeler de çok yakışmış, ee maharet o güzel parmaklarda :))

    YanıtlaSil
  5. Hepsi de birbirinden güzel, kırmızı çok sevdiğim için hangisini beğeneceğimi şaşırdım :)

    YanıtlaSil