24 Nisan 2014 Perşembe

Revigen şampuan



Saç dökülmesi maalesef birçoğumuzun sorunu.Çokta sinir bozucu bir durum.Her saç taramada,bazende hiç taramadan tutam tutam saçlar toplamak zamanla insana herhalde kel kalacağım diye düşündürtmüyor değil :)) dönemsel olarak,mevsim geçişlerinde benim saçlarımda çok dökülür.Şimdiye kadar bir çok yöntem denedim tam anlamıyla dökülmeyi durdurmadı.Bu seferki keşfim Revigen dökülme karşıtı şampuan.Serinin erkek ve bayan versiyonları var.Malum erkeklerin saç dökülme problemi daha ciddi boyutlarda.



Şampuan dökülmeyi engellediği gibi,saç kırıklarınıda giderip saçı olduğundan daha sağlıklı bir hale getiriyor.UV-B filtresi içermesi ise ayrıca hoşuma gitti.Yüzümüz için güneş koruma faktörlü ürünler kullanıyoruz ama aynı güneşim saçımıza zarar vermediğini zannediyoruz ya hani işte o en büyük hata.Güneş saçlarıda yıpratıp,cildimize yaptığı negatif etkiyi aynen devam ettiriyor.Bu arada bu satırları yazan ben güneşlenme hastası bir insan olarak aslında bir parçada utanıyorum.Se hem güneşin zararını bu derece bil hemde sabahtan akşama güneşin altında her fırsatta uzan(8 saat kesintisiz güneşlenme rekorum var :))) :) ama tabii bol bol güneş kremi sürerek içimi minik bir parça rahatlatıyorum.Yinede siz siz olun fazla güneşlenmeyin .



Kepek oluşumuna karşıda gayet etkili bir şampuan,bu arada çok baskın bir kokusu yok.Günlük olarak kullanıma uygun.Saç dökülmesini engelleme konusunda tamamen dökülmeyi durdurdu diyemem ama önemli oranda azaldı.Buda kardır diyerek Revigenle devam ediyorum.

6 yorum:

  1. Ben de lila kutu alışverişimde denemek için seçmiştim bu şampuanı. Henüz bir kere kullandım. bu yazı iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun sureli kullanimda etkisini gosteriyor:)

      Sil
  2. ah ah o dökülmeler yok mu adamı delirtir. Revingen eşim , ben annem ailecek kullanıyoruz. Dökülme azaldı ama çevresel faktörler yediğimiz içtiğimiz her şey etkiliyor.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef dokulmeyi olusturan cok faktor var

      Sil
  3. Bu şampuanın reklamı geldi de aklıma hakikaten komikti. 'saç...revigen...saç...revigen' :D
    Saç kırıklarını hiç bir şampuanın gidereceğine inanmıyorum.Zaten var olan kırıkları aldırdıktan sonra şampuanı kullanmaya başlayınca belki kırık oluşumunu bi nebze engelliyordur.Şampuanın fiyatını söyleyebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varolan kirigi tedavi edemez zaten ama yeni kirik olusumunu onler birde varolan kirigi saci yumusattigi icin daha az gorunur hale getirip saci eskisinden daha saglikli yapar;) fiyat bilgim yok malesef

      Sil