13 Nisan 2014 Pazar

Rimmel glam eyes eyeliner



Rimmel markasını ilk çıktığı günden beri beğenerek kullanıyorum.Watsons'larda ilk satışa sunulduğunda fondötenlerini alıp denemeye başlamıştım ve çokta beğenmiştim.Hatta Rimmel fondötenlerini sürdüğüm pek çok sefer bir çok kişiden ''yüzüne ne sürdün'' sorusunu almışımdır.Zamanla yeni ürünler deneme merakımdan başka markalarda yöneldim ancak Rimmel'in ürünlerini ara ara denemeye devam ediyorum.Bu sefer Glam eyes eye liner'ı denedim.Benim meşhur alix avien eye liner'ım bitince hadi bu sefer değişik bir ürün deneyelim dedim ve elim glam eyes'a gitti.Ürün çok iyi çıktı.Öncelikle fırça inceliğine bayıldım diyebilirim.Zaten Rimmel markası fırçalı ürünlerde çok başarılı,ojelerinin bile fırça tasarımı bence müthiş.Geniş uçları sayesinde rahatça sürülüyor.Eye liner'da ise oldukça ince kıl fırça kullanmışlar buda eye liner'ın şeklini istediğim tarz çekmeme rahatlık sağladı.Renk 001black glamour,kömür karası dediğimiz renk.İlk denemede rengini tam verip,gün boyu akmadan kalmasıyla tam not aldı.



6 yorum:

  1. rimmel'in eyelinerları çok başarılı ben de severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  2. Aklımda olsun o zaman canım. Eyelinerı da ne güzel sürmüşsün öyle :)

    YanıtlaSil