12 Nisan 2014 Cumartesi

The balm foxxy pout


The balm'ın rujlarına bayıldığımı söylemiştim değilmi ? :)Bu seferki nefis renk foxxy pout,içinde çok hafif altın rengi ışıltılar barındıran bir renk.Gün ışığında alttaki fotoğrafta olduğu renkte daha kahveye yakın bir görünümde duruyor.

Parlak ışıkta ise o kahvelik yerini vişneye bırakmış gibi görünüyor.Ancak tam rengi kahve tonlarında,yani parlak ışık sizi yanıltmasın.Bu arada içindeki ışıltılar minicik simler boyutunda ve rujun rengine çok hoş bir parlaklık katıyor.



Dudak üzerinde,dudağın alt tonu farklı olduğundan herkeste renk farklı görünebilir ama bilek içinde tam rengini verdiğinden birde böyle göstermek istedim.Bu fotoğrafta içindeki altın rengi ışıltılar daha net şekilde çıkmış.Altın rengini makyajda pek sevmem ama bu rujda o ışıltıyı çok zarif,göze sokmadan vermiş o yüzden hoşuma gitti :)



9 yorum:

  1. Renk güzelmiş .Sana da yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışmış canım. The Balmın rujlarını merak ediyorum bir daha ki indirimde rujlarına bakayım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşk.edrim cnm,balm'ın rujları çok güzel mutlaka dene derim:)

      Sil
  4. Işıltılı rujları kendime yakıştırmam ama sende çok hoş durmuş canım :)
    bakimlikedi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm normalde bende ışıltıyı pek sevmem ama bu renkte çok dozunda kullanmışlar o yüzden sevdim,teşk ederim:)

      Sil
  5. ben ışıltılı rujlara bayılıyorum..mutlaka bu renge bakacağım )

    YanıtlaSil