21 Nisan 2014 Pazartesi

Yazın en sevilen rengi coral tonlar



Coral tonları kullanmayı yazın çok seviyorum,kışın nedense pek yakıştırmıyorum kendime.Beyaz tenlilerde pek hoş durmuyor bende yazın hafif bronzlaştıktan sonra kullanmayı tercih ediyorum.Ne pembe ne turuncu,ikisinin arasında duran sıcak bir ton olduğu için en sevdiğim renklerden.Hazır yaz ayları geliyorken coral tonlardan bir ruj-oje kombinasyonu yapmak istedim.





Ruj Mac cremesheen ravishing,lipglass pink lemonade.Rujun üzerine lip glass uyguladım.





Oje ise ojelerinin kuruma hızına ve fırçalarına bayıldığım Rimmel London 415-instyle coral.

9 yorum:

  1. Yazın çok hoş oluyor gerçekten bu renkler :)

    YanıtlaSil
  2. Yaz deyince aklıma Coral ve Mint geliyor hemen.Seçimlerin çok güzel ve hepsi çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
  3. ben de yazla coral tonlarını çoook yakışıtırıyorum cnm bana güneşi hatırlatıyo:)))
    oje de ruj da harikaymışşş çok yakışmış!

    YanıtlaSil
  4. Nice post and I'm in love with that polish.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil