23 Mayıs 2014 Cuma

Bitenler



Bioderma atoderm mains repair hand cream

Bioderma'nın bir çok ürününü severek kullanıyorum ama bu kremler bioderma sevgim bir tık daha arttı:)
Yoğun nemlendirme sağlayan ama çok hızlı emilen ve hiç yağlı his bırakmayan bir krem olmasıyla benden tam puan aldı.Benim ellerim oldukça hassastır,eldivensiz bulaşık bile yıkasam ellerim anında kupkuru olup pul pul dökülmeye başlar ve bu bir kaç gün boyunca sürer.Biodermayla bu sorunu şuan için sıfırladık.Ellerimin en kuru olduğu zamanlarda bile anında etki edip ellerimi pamuk gibi yaptı:)benim gibi sorunlu cildi olanlarda bile işe yarıyorsa,sadece ellerini nemlendirmek isteyenlerde nasıl muhteşem bir etki yaratır ;)

Ceres anti selülit vücut kremi(inceltici ve sıkılaştırıcı)

Bir çok selülit kremi denemiş biri olarak söylüyorum,bu krem işe yarıyor.
Selülit kremleri bana göre ikiye ayrılıyor,işe yarayanlar ve yaramayanlar Ceres bu grupta işe yarayanlardan.Yaklaşık bir aydır kullanıyorum,özellikle spora gittiğim günler masajla birlikte uyguluyorum şu an için selülitli görünüm büyük ölçüde azaldı.Ancak hiç bir kremin tek başına selülitli görünümü bitireceğine inanmıyorum.Spor yapmayıp,yediğine içtiğine dikkat etmeyip sadece kremle mucize bekleyenler daha çok bekler:)) eğer sadece kremle selülit tedavi edilseydi şuan selüllitli kimse kalmazdı zaten değilmi.Kremin bir diğer etkisi ise incelti ve sıkılaştırıcı özelliği olması.Ben spor,diyet ve ceres'le devam ediyorum bayada etkili olduğunu gördüm selülit kremi arayışında olanlar denesin derim.

1 yorum:

  1. ceres markasını ilk kez duydum yaz gelirken bu konular çok fazla revaç ta oluyor selülit v.s

    YanıtlaSil