6 Mayıs 2014 Salı

Cyrene



Geçtiğimiz günlerde Cyrene ile yaptığımız çekilişle 3 izleyicime Cyrene makyaj temizleme suyu hediye etmiştik.Cyrene bazı ürünlerinden bana da denemem için gönderdi,öncelikle kendilerine teşekkür ediyorum :) Ürünlerin yarısını şuan için denedim,diğer yarısını(saç maskesi,shea butter) daha sonra deneyeceğim.



Cyrene yüz ve makyaj temizleme suyu, iki farlı tipte cilt için üretilmiş (hassas ve kuru-yağlı ve karma) makyaj temizleme üstün performans gösteren bir sıvı.Hassas ciltlerinde rahatlıkla kullanabileceği bir ürün çünkü hiçbir kızarıklık yada kaşıntı yapmadan makyajı çok güzel temizliyor.


İçerisinde paraben,esans,renklendirici,etil alkol ve renklendirici bulunmaması ile tam not alıp,cilt dostu bir ürün olduğunu gösteriyor.Makyajı temizlerken cildimi rahatlattığını ve yumuşattığını hissettim.İçerisinde yeşil çay özleri ve provitamin b5 katkısıyla kızarıklıkların oluşmasını engelliyor.


Deneyip en çok memnun kaldığım ise Glycolactik eksfolyan oldu.Hatta bu deneme boyu ürün bittikten sonra tam boyunu almayını düşünüyorum.Eksfolyan'ın içeriğinde glikolik asit+laktik asit var.Ekfolyan yani soyucu etkisiyle ciltteki ölü derici hızlı bir şekilde atıp cildin daha canlı ve parlak görünmesini sağlıyor.Cildi yapılandırıcı ve sıkılaştırıcı kollajen dokunun üretimini tetiklemesi ise en güzeli.Bu arada ciltteki ton farklılıklarını ortadan kaldırıp hatta ufak tefek açık renkli güneş lekelerinide siliyor işte bu yüzden bu ürüne bayıldım.Günlük olarak kullanılması güneşin zararlı etkilerine karşı cildi koruyor.İlk 3 kullanımdan sonra ciltteki aydınlanmayı zaten gözünüzle görecek derecede fark edeceksiniz.Ben Cyrene'i çok beğendim,kullananlar varsa yorumlarınızı merak ediyorum :)

2 yorum:

  1. Canım Cyrene temizleyici dolabımda sırasını bekliyor.Nasıl olduğunu oldukça merak ediyorum bende.Eksfoliye sıvısını bir çekişte hediye gelmişti.Geçenlerde ne olduğunu araştırıp kullanmaya başladım.Faydasını görürsem orjinal boyunu almayı planlıyorum ;)

    YanıtlaSil