11 Mayıs 2014 Pazar

Gratis'in sürpriz hediyeleri ve indirim alışverişi


Geçtiğimiz günlerde en sevdiğim ''kozmetik alışveriş marketim'' Gratis'ten sürpriz bir paket aldım.İnsan sık sık ziyaret edip,sevdiği ürünleri bulduğu yerden hediyeler gelince bir başka seviniyormuş :) Gratis'in sürpriz paketinden Benri kuru şampuan ve yine Benri renkli saç sprey'i çıktı.Henüz iki ürünüde denememiş olduğum için çok sevindim,Benri'yi disk pamuklarından tanıyorum.Makyaj temizlemek için en çok kullandığım disk pamuklar oluyor.Yakın zamanda kuru şampuan ve renkli saç sprey'inide deneyip blogda yer vereceğim.Gratis'e hediyeleri için teşekkür ederim :)


Bu arada bu hediye paketinin geldiği gün Gratis'in anneler günü indirimide başlamıştı.İndirim alışverişlerinde genelde kendimi kaybettiğim ve hiç ihtiyacım olmadığı halde saçma alışverişler yaptığım doğrudur ama bu sefer sık ihtiyaç alışverişi yaptım.Fön tarağı,nivea deodorantlar,rexona roll on,the balm frat boy allık,the balm far fırçası alıp Gratis'ten hızlı adımlarla çıktım.İndirimde bir çok ürün %50 yarı fiyatınaydı eğer biraz daha içerde kalsam yine sepeti dolduracaktım.Aslında allığa hiiiç ihtiyacım yoktu ama frat boy'u denemek istediğim için aldım.Yakında kendisi blog'da olacak ;)

4 yorum:

  1. Frat boy bugün makyajımda kullandığım allığım :) Çok kalıcı ve güzel tonlu bir allık sana da çok yakışmıştır eminim :) Ama amaa saç spreyini çok merak ettim tatlım uygulayınca mutlaka paylaş :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende bayildim fratboy'a:) uygulamadan sonra blogda olacak:)

      Sil
  2. frat boy çok güzel ama iyi ki almışsın <3

    YanıtlaSil