2 Mayıs 2014 Cuma

Rimmel london scandal eyes rimel




Rimmel london sevdiğim ve birçok ürününü denemekten keyif aldığım bir marka.Geçtiğimiz günlerde rimelimin bitmesiyle yeni birşeyler denemek istedim ve elim rimmel london'ın scandaleyes rimeline gitti.Bu rimel kirpikleri fazlaca uzatıp dolgunluk vereceğini vaad ediyor.Çok tombik bir ambalajı ve dolgun bir fırçası var.İlk aldığımda açıkçası beklentim,kirpiklerime takma kirpik efekti vereceğiydi.



Ancak ilk denememde gördümki öyle büyük beklentilere girmeye hiç gerek yokmuş.Çünkü bir çok rimelin vaad ettiği o ''takma kirpik''görüntülü kirpikler oluşturacağı sözünün içi boş kalıyor.Hatta geçtiğimiz yıllarda bir markanın reklam ve afişlerinde modele uygulanan makyajda takma kirpiğide aşmış derecede uzun ve dolgun kirpikler vardı ve rimelin vaad ettiği ise her kullananda bu etkiyi yaratacağıydı ancak ABD'de bir kadın o rimeli deneyip aynı etkiyi görmeyince marka'ya bir tazminat davası açmış ve tüketiciyi yanıltan reklamdan markaya ceza aldırıp kendiside hayli güzel bir tazminat bedeli almıştı.Biz Türkiye'de bazı reklamlar için markalara dava açsak bir çok kadın tazminat zengini olur :))



Gelelim Scandaleyes rimel'e.Üstteki fotoğrafta kirpiklerim rimelsiz,alttaki fotoğrafta ise tek kat rimel uygulanmış hali var.Açıkçası öyle ahım şahım bir etki yaratmadı.Gayet sıradan hafifçe uzatan,hiç dolgunluk vermeyen bir ürün oldu.Bende bir kat daha uygulayıp birde öyle göreyim emin olmak için dedim.


Üstteki fotoğraf tek kat uygulanmış hali.

İkinci katı uygulayınca biraz daha uzattı ve kirpiklerimi belirginleştirdi ama bu seferde hepsini birbirine yapıştırdı.Bu yüzden bu rimeli pek beğendim diyemem.Rimmel london'ın bir çok güzel ürünü var ama bu scandaleyes olmamış.Gerçi benim kirpiklerim zaten çok uzun değil bu sebeple kirpikleri uzun ve gür olanlarda çok daha iyi sonuç verecektir buna eminim ama benim gibi kısa ve seyrek kirpiği olanlarda çok iyi bir etki vermiyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder