27 Haziran 2014 Cuma

Alix avien sexy black mascara


Günaydınn,bu gün blog'da Alix avien'in sexy black maskarası bizlerle olacak.Uzun zamandır Alix avien'in eye liner'ını severek kullandım,o eye liner'ın güzelliği bana referans oldu ve alix avien'in diğer ürünlerini de denemeye başladım.Sexy blac maskara ilk önce ambalajdaki dantel detayıyla zaten tüm bayanları cezbediyor,bence ambalaj tasarımında çok hoş bir görüntü yakalamış söylemeden geçemedim.Maskaranın fırçası oldukça tombul,bu tombik fırçalar ilk görünüşte insanda oldukça fazla dolgunluk verecekmiş gibi bir his uyandırıyor.Bende maskarayı ilk denemeye başladığımda baya dolgun ve hacimli kirpikler çıkacak ortaya diye düşünüyordum ancak öyle olmadı.Tombik fırçaya rağmen dolgunluk ve hacim etkisi hiç yok denecek gibi.Ancak uzatma kısmına gelince işin rengi değişiyor.

Alttaki fotoğrafta kirpiklerim maskara vs uygulanmadan fotoğraflandı,tamamen doğal halini görüyorsunuz.Benim kirpiklerim oldukça kısa ve hacimsiz.Hatta maskara vs uygulanmadığında kendi kirpiklerimin inceliğine hayret ediyorum diyim siz anlayın,o derece yani.Gerçi görünen yol klavuz istemez.Uzunluk konusunda da eh işte denecek yapıda olduklarından yıllarca kirpik uzatıcı serum vs ne bulursam denedim ama pek işe yaramadı.Bu yüzden istediğim etkiyi yaratacak bir maskara bulmak için belki 100 tane farklı ürün denedim yine olmadı.Sexy black'te bu konuda benim için eksik kaldı.Kirpikleri çok güzel uzatıyor ama hacim konusunda hiç bir etkisi yok.Bu yüzden benim gibi hem dolgunluk hem uzatma efekti isteyenler için çokta uygun bir ürün olmayacak diye düşünüyorum.


Kirpikleri oldukça dolgun ama sadece uzunluk isteyenler için ise gayet güzel ihtiyacı karşılayan bir maskara.Ürünün fırçası kıl yapıda olduğu için kirpikleri birbirine yapıştırmadan,uçlarda topak yapmadan uygulanıyor.Yalnızca fırçası fazla tombul olduğu için uygulama sırasında fırça üst göz kapağına sık sık değiyor ve leke bırakıyor,kullanırken bir kulak temizleme çubuğu yanınızda bulunsun.


Alttaki fotoğrafta maskarayı tek kat olarak uyguladım.Kirpiklerimi tek tek ayırması ve topak bırakmaması hoşuma gitti.Uzatma konusunda çok başarılı bir ürün olmasına rağmen dolgunluk vermediği için benim açımdan ara sıra kullanılacak ürünler grubuna girdi,gerçi gündüz makyajlarında sık sık kullanılır daha doğal bir görüntü oluşturuyor çünkü.Uzatma etkisinin başarısı gibi bir de hacim verseydi elimden düşmeyen bir ürün olurdu sexy black.


8 yorum:

  1. Canım ben de daha önce bir mascarasını kullandımndım Alix avien'in o da aynıydı. Yine de bazı ürünleri güzel ama fiyatları bence kalitesine göre çok yüksek. İndirime girdiğinde ancak alabiliyorum o da diğer markalardan sıra gelirse. Fiyat politikalarını gözden geçirmeleri gerekiyor bence :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bu mascarayı denedim. Doğal görünüm sevenlerin veya maskaranın ağırlık yapmasını istemeyenlerin seveceğini düşünüyorum. Benim için çok uygun değil ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğal bir görünüm kazandırıyor ama keşke hacimde verse:)

      Sil
  3. Renk vermis ve uzatmis ama öyle aman aman degil, kullanilabilir bence :) Avien almanyada satilmiyor, bende hala favori rimelimi bulamadim zaten :)

    YanıtlaSil
  4. benim gibi doğal dursun isteyenler için uygun bu bence.
    dolgunluk vermese de güzel uzatmış tam istediğim gibi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogal gorunum ve uzatmada etkili isine yaradiysa sevndm:)

      Sil