11 Haziran 2014 Çarşamba

Make up for ever lipstick


Bir önceki yazıda Sephora'dan aldığım Make up for ever cream blush'tan behsetmiştim,aynı alışverişte alınan yine MUF ürünü bir lipstick'le merhaba diyorum :)Bu ruju ilk denediğim anda tek kelime çıktı ağzımda ''waaooowww'' bu kadar güzel bir vişne çürüğü tonu olamaz dedim.O kadar sevdimki o anki makyajım bu renkte ruja hiç uygun olmadığı halde dudağımda denediğim ruju hiç silmeden güne devam ettim.Tonu hem açık renk tenlilere hemde esmerlere yakışacak bir renk.


Rujun yumuşacık,anında sürülen kaygan bir yapısı var.Uygulama konusunda hiç sıkıntı yok.Ancak bunun gibi koyu tonlarda ruj sürerken dudak hattının bozulmaması için aynı tonda dudak kalemi kullanmak daha iyi sonuç verecektir.Ben rujun doğal keskin hattını henüz bozmadığımda keskin tarafını kalem gibi kullandım bu yüzden ayrıca kaleme gerek kalmadı.Bu arada ruju,bir önceki yazıda olan cream blush'la kombinledim.Şeftali tonlarında allıkla güzel durduğu gibi bronz tonda allıklada harikalar yaratıyor.



Rujun pigmentasyonu çok yüksek,öyleki bir kere sürüp üzerine yemek yiyip bir şeyler içtiğim halde hala dudağımdaydı.Hatta gün içinde hiç tazelemedim,akşam eve geldiğimde ruj tabiiki hafiflemişti ama bu seferde dudaklarımda çok doğal bir vişne tonu duruyordu.

6 yorum:

  1. Kizzzz bu nasil bir makyajjjj, ayyyy cok begendim valla müthis durmus!! Kirmizi ruja bayildim, Make up Forever almanyada satilsaydi simdi solugu marketde almistim :D
    Birde coooook güzelsin, masallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm senin gibi nefis makyajlar yapan birinden bu övgüyü almak benim için mutluluk :) çok teşekkürler:)

      Sil
  2. Rujun rengi gerçekten çok güzelmiş ! :) Baya tok bir tonu var güle güle kullanın :) Sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. rengi gerçekten süpermiş! ben kışın daha çok seviyorum bu tonları, bi gidip deniyim bakalım bende de sendeki kadar güzel durucak mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sendede cok guzel duracagina eminim cnm:)

      Sil