12 Haziran 2014 Perşembe

Marilou bio exfoliant yüz scrub'ı /organik sertifikalı ürünler


Merhabalar,nasılsınız?bugün blogda organik içeriğe sahip olan bir marka Marilou bio bizimle olacak.Marilou bio %99 bitkisel ve organik içeriğiyle tamamen ''temiz içerikli''kozmetik kullanmak isteyenlerin yeni favorisi olacak gibi.Çünkü marka hem güvenilirliğini Ecocert referansıyla kanıtlıyor hemde fiyatları çok ulaşılabilir durumda.Ben henüz tüm kozmetik ürünlerimde organik yada temiz içeriğe sahip ürünlere geçiş yapmasamda bir çok ürünü yavaş yavaş bitkisel ve zararlı kimyasal olmayanlarından seçmeye çalışıyorum.Gerçi hala aldığım ve kullandığım bazı ürünlerde zararlı kimyasallar ne yazıkki var ama elimden geldiği kadar dikkat etmeye çalışıyorum.



Marilou bio'nun ilk olarak exfoliant'ını denemekle başladım,hali hazırda exfoliant ihtiyacım varken bu ürünle başlamak iyi oldu.Ürün %99 organik içeriğe sahip.%26'sı ise biyolojik tarım yöntemiyle elde edilmiş bitkilerden oluşuyor.İçeriğinde susam,she yağı,organik mine çiçeği özü var.Ürünü ıslak cilde uygulayıp 2-3 dakika kadar masaj yapıyoruz.Sonrasında bol su ile durulamak yeterli oluyor.Aslında ambalajda markanın yüz scrub'ından sonra earındırıcı maskesini kullanın diyor ama exfoliant zaten içinde çok minik granüller barındırıyor ve cildi ölü hücrelerden arındırıyor.Bu sebeple hem scrub hem arındırıcı maskeyi aynı gün kullanıp cildi yormak bence gereksiz.Bu exfoliant zaten cildi arındırma konusunda oldukça başarılı.Gerçi cildi oldukça yağlı ve siyah nokta sorunu yaşayanlar için uygun olabilir ama normalden karmaya dönük ciltler için biraz yorucu olacağını düşünüyorum.Tamamen kokusuz ve hafif yeşilimtrak renkte bir exfoliant, bu renkte sanırım içeriğindeki bitkisel özlerden kaynaklanıyor.Ürün ciltteki ölü hücreleri temizleyip,arındırıyor.Kullanım bittikten sonra cildin daha parlak ve daha yumuşak olduğunu gözlemleyeceksiniz.Tabii düzenli kullanım şart.

Ürünü Gratis'lerde bulabilirsiniz,gratis'in organik ürünleride satış yelpazesine eklemesi bence çok güzel.Birçok dermokozmetik ve organik ürün çok ulaşılabilir değil ve fiyat açısından yüksek sayılır.Ancak gratis hem fiyatıyla ulaşılabilir hem bulunabilirlik açısından bu konuda büyük kolaylık sağlıyor.Ürün 75 ml'lik ambalajında satılıyor,fiyatını çok net hatırlamıyorum ama 25-30 tl arasıydı sanırım.Hem organik hem uygun fiyatlı bir ürün olduğu için denenmesi gereken ürünlerden ;)

6 yorum:

  1. Ambalajida cok sirinmis, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. bu markayı ben de çok merak ediyorum, organik ve doğal içerikli ürünlere karşı koyamıyorum zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merakla aldim cnm cok guzel bir urun:)

      Sil
  3. Hangi grtatis şubesinden aldınız?

    YanıtlaSil
  4. Ben de alınacaklar listeme ekliyorum bunu 😉

    YanıtlaSil