18 Haziran 2014 Çarşamba

Oriflame the one makyaj koleksiyonu


Oriflame'nin yeni makyaj markası the one'la herkese merhahabalarr:) Geçtiğimiz günlerde Oriflame çok şık bir paketle,yeni markaları the one serisinden ürünler gönderdi:) Ürünler çok kaliteli ve oldukça pigmentli ,bu serideki sınırlı üretim olan renkteki ruja ayrıca bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim az sonra detaylı yazısını aşağıda okuyacaksınız ;)bu gün sizler için koleksiyonun şeker gibi duran rujunu ve ojesini deneyip yazdım.


 The one'ın sınırlı üretim renklerinden biri olan rujunun rengi nefis:) tam yaz için şeker gibi şirin bir pembe.Yapısı oldukça kaygan ve kolay sürülüyor,sanki hem ruj hem balm gibi bir yapısı var.Sürdüğümde dudaklarım oldukça kuruydu ama ürünle birlikte yoğun şekilde nemlendiğini hisettim.Bu açıdan benim için çok uygun bir ürün oldu.Rujun renginin kalıcılığı orta üzeri ve hafifçe pırıldayan bir yapıya sahip.Ancak bu pırıltılar öyle sim gibi değil çok küçük ve ince ince ışıldıyorlar .Doğal makyajlar için vazgeçilmez bir renk ;) Bu arada bu The one serisinin diğer ürünleri incelemek için orikatalog'u ziyaret edebilirsiniz.


Serinin yine şekerleri anımsatan nefis bir fuşya tonu olan ojesi ise yaz ayları için çok uygun renkte.Sunumun yapıldığı ambalajın fuşyasıyla aynı :) bu arada ürünler çok pigmentli demiştim yazının başında,bu oje'de tek katta bu rengi yani şişedeki rengi verdi.Opaklaşması için bir kat bile yetiyor yani.Serinin diğer ürünleri gelecek günlerde deneyeceğim,sizde oriflame ürünlerini merak ediyorsanız kataloglarını oriflame bağlantısından görebilirsiniz sevgiler ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder