5 Haziran 2014 Perşembe

Wetnwild Gratis'te!


Selamlar,umarım herkes iyidir :) hafta sonuna girmeden hemen önce güzel bir lansman yazısıyla başlayalım istedim.Geçtiğimiz günlerde Türkiye pazarına giriş yapan ve merakla beklediğimiz Wetnwild Gratis mağazalarında satışa sunuldu.Bizlerde markanın lansmanına davet edildik.Wetnwild ürün yelpazesi çok geniş ve oldukça uygun fiyatlı satış yapan markalardan biri.Markanın en çok satan ürünleri arasında ojeleri ve kaş kitleri çok meşhur.Kaş kitlerini denemenizi özellikle tavsiye ederim beğeneceğinize eminim(ilerleyen günlerde blogda olacak)



Ürünlerin olduğu masanın hemen yanında makyaj masası bölümü vardı,o bölümde isteyenlere Wetnwild ürünleriyle makyajlar yapıldı.Ben gitmeden önce makyajımı yaptığım için uygulamaya girmedim ama uygulama yaptıranlarıda rahat bırakmadım:))



Yapılan makyaj uygulamaları nefisti,alt fotoğraftaki göz makyajının güzelliğine bakarmısınız,renkli eye linerla yapılan bu göz makyajı bu yazın trendi olacak haberiniz olsun.Yani renkli eye liner stoklamaya başlıyoruz:))


Ürün yelpazesi çok geniş olan Wetnwild'da ben en çok oje koleksiyonunu,kaş kitlerini ve kalem rujlarını beğendim.Diğer ürünlerden nefis saydıklarımı tek geçerim.



 Wetnwild Türkiye pazarına Gratis'in distribütörlüğünde geldiği için Wetnwild standlarını gratis'lerde bulabilirsiniz,gittiğinizde standa uğrarsanız kalem rujları ve kaş kitlerini deneyin neden bu kadar beğendiğimi anlayacaksınız.




 Bu arada lansmanın en güzel yanı canımın içi serap'cığımla bu vesileyle görüşmemiz oldu,serap blog dünyasının en iyi kalpli,en güzel meleklerinden biri bana göre:)



 Wetnwild oje koleksiyonu ve pigmentli farlar tarafımdan mıncıklanarak çok beğenildi :) Merakla beklediğimiz Wetnwild'ı türkiye'ye getirdiği ve bu güzel lansmana davet ettiği için Gratis'e teşekkürler,sevgiler :)



8 yorum:

  1. Güzellikler maşallah keyifli buluşmalarda görüşürüz inşallah biz de :)

    YanıtlaSil
  2. Dün instagramda takip ettim, çok güzel bir lansman olmuş. Umarım İzmir'e de böyle bir etkinlik planlar Gratis :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm çok güzel bir lansmandı,inş :)

      Sil
  3. Muhteşem bir buluşma olmuşşşş :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir lansman olmuş :) Ürünler de gayet güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil