16 Haziran 2014 Pazartesi

Yaz makyajı favorilerim



Yaz aylarının gelmesiyle kullandığımız makyaj ürünleriyavaş yavaş değişmeye,kendini hafif ürünlere bırakmaya başladı.Bende yazın cildimde fondötenler,sıvı aydınlatıcılar gibi terlediğim anda kaybolacak hatta daha kötüsü akıp kötü görünecek ürünlerden kaçıp sıcak havaya daha uygun ürünlerle yazı geçiyorum.Yaz makyajında aydınlatıcı olarak Nars albatros hafif altın rengi pırıltılarıyla favori aydınlatıcım,malum bronz cilde en yakışan renkler altın tonları oluyor.Allık olarak yeni keşfim en sevdiğim Make up for ever'ın sıcak havaya rağmen akmayan krem allığı.



Cilt makyajında ise Pshycians formula'nın mineral ton düzenleyici ve toz pudrası ise en sevdiklerim,sıcakta dahada yağlanan burun üzeri gibi bölgelerde mat bir görünüm yaratmada ustalar.Üstelik çok hafif yapılı ve cildimde birşeyler varmı yokmu anlamaıyorum bile.Bronzer olarak Essence'in blondes matte bronzer'ı en sık kullandığım bronzerlar arasında.Rengi sarışınlar için ağır kaçmayan ve ço koyu durmayan bu tam dozajında rengi olan bronzer'ı hem bronzer hemde allık kullanıyorum.



Ruj ve gloss grubunda flormar'ın casmire de luxe serisi ve maxx factor'ler hem renkleri hem yapılarıyla yaza çok uygun,Wet n wild'ın balm stain kalem ruju ise hem yazın kuruyan dudakları nemlendirdiği hemde rengini uzun saatler boyunca koruduğu için yaz için biçilmiş kaftan.Nars turkish delight gloss'u ise benim hem yaz hem kış en sevdiklerimden,bu renk sevilmezmi :)



Göz makyajında ise bronz cilde çok iyi uyum sağlayan Nars isolde far bir numaralı farlarımdan,hatta yazın isolde paletten başka bir far olmasa hayır demem.Sizin yaz favorileriniz neler ? :)

6 yorum:

  1. Hepsi benimde sevdiğim favori ürünlerim ama bu sıralar fena halde mac alluring aquatic bronzera takmış durumdayım :) aklında bronzer almak varsa mutlaka tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol cnm denicem mutlaka merak ettim:)

      Sil
  2. Make up for ever'ın o krem allığı tam turuncumu yakın swatchi var mı güzellik. Çok tatlı duruyor rengi bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var cnm tabiiki onceki bir kac yazida simdi tlfdan girsigim icin link veremiyorum

      Sil
  3. bu yaz favorim toprak tonlarındaki farlar. Pek far kullanmasam da yine de bir tane edindim :) doğal görünümü çok hoşuma gidiyor. Buarada blogumda makyaj malzemesi çekilişim var beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Essence Bronzerini bende ücüncü kez aldim galiba, yazin cok hos duruyor :)

    YanıtlaSil