3 Temmuz 2014 Perşembe

John frıeda full repair


Uzun zamandır her serisini severek kullandığım John frieda,full repair serisinden şampuan ve bakım maskesiyle bizlerle. John frieda'nın bütün serileri içinde bana en çok yarayan ve dönem dönem hep kullandığım full repair benim en sevdiklerimden.Bir kaç ay başka ürünler deneyip tekrardan full repair serisine geri dönüyorum çünkü,yıpranmış saçlarda ciddi anlamda iyileştirici etkisi var.Full repair serisi işlem görmüş,yıpranmış saçlara anında etki ederek saçları onarıyor.Serinin şampuanı hem onarıp hem hafif bir parlaklık veriyor,ancak onarıcı etkisi olduğu için olsa gerek ertesi gün saçlarım anında yağlanıyor ancak röfleden,boyadan mısır püskülü gibi olan saçlarımı tek seferde bile yumuşatıp pürüzsüz hale getirdiği için çabuk yağlanma sorununu görmezden geliyorum.Sonuçta ortaya çıkan iyileştirici etki için değer diye düşünüyorum.




Şampuanın içinde amazon ormalarında yetişen inca inche yağı var,bu yağ omega-3 açısından oldukça zengin ve yıpranmış saçları onarmada çok etkili.Şampuan saçları onarıp,yıkamadan sonra daha parlak ve daha dolgun görünen saçlara sahip olmanızı sağlıyor.Verdiği dolgunluk ise saçı ağırlaştırmıyor,buda en büyük artılarından biri.Serinin saç bakım maskesi ise,haftada bir kullandığım yoğun nem sağlayan bir maske.Sadece saçın uçlarına ve boylarına uygulayıp bir kaç dakika beklettikten sonra yıkıyorum.İnanılmaz derecede saçı yumuşatıp,pırıl pırıl yapıyor.

2 yorum:

  1. Ben de bu hafta kullanmaya başladım.
    Yıpranmış saçlarıma göstereceği etkiyi 4 gözle bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. bu seriyi hic denemedim ama bende yillardir brilliant brunette serisini kullaniyorum, güzel ürünler gercekten, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil