9 Temmuz 2014 Çarşamba

Kırmızının 3 tonu,forever red


Herkesin bir 'en iyi kırmızı ruj'tonu vardır,benim en sevdiğim kırmızı Mac russian red rengi.Kırmızı ruj süreceğim zaman muhakkak onu kullanırım çünkü ten ve göz rengime cuk oturan tek kırmızı tonu russian red.Bu yüzden makyaj alışverişimde başka kırmızı rujlara hiç yönelmem ama eşim hediye olarak Bath&body works için üretilen bu kit'i hediye olarak alınca deneme şansım oldu.Bu kit'te tek bir kırmızı ruj var ve baz olarak bu ruju sürüp üzerine altın yansımalı yada pembemsi yansımalı gloss'la sürdüğünüzde o kırmızı ruj başka tonlara bürünüyor.Baz rengimiz kırmızıyla başlayalım ,


Ambalajında çok koyu ve cart duran bir kırmızı ama dudağıma sürdüğümde rengi oldukça hafifleyip ambalajdakinden 3 ton kadar daha açık durdu.Kokusu tüm bath&body works ürünleri gibi nefis,sürerken yememek için ciddi çaba lazım.Kalıcılığı çok yüksek olan bir gloss,sürdükten sonra yemek yediğim halde hala rengi kalıcılığını korudu bu açıdan çok sevdim.


Bu kırmızı gloss'u tek başına kullamak bile güzel sonuç veriyor ama renkle biraz oynamak istiyorum ,değiştireceğim derseniz devreye diğer gloss giriyor.İlk olarak pembemsi yansımalı gloss'u denedim.Bu arada bunu kırmızı gloss'un üzerine çok az geçip bıraktım çünkü oldukça fazla ışıltıya sahip ve dozu fazla kaçırırsanız kırmızı değil direkt simli dudak görünümü elde ediyorsunuz.Bu yüzden azıcık uygulamak bana yetti.



Kırmızı gloss'un üzerine bu simli ve fuşya-pembeye çalan gloss'u azıcık sürdüğümde o kırmızı ruj vişne çürüğüyle kırmızı arasında bir renge büründü ki bu renk tek başına kırmızı gloss'un renginden daha güzel durdu bence.Gün ışığında hafif hafif simlerin ışıldaması ise çok hoş durdu ama dediğim gibi simi fazla kaçırsam o kadarda iyi durmayabilirdi.



Son olarak kırmızı gloss'un diğer yardımcı gloss'u altın yansımalı olanı denedim.Bu renk direkt altın rengi simlerle dolu şefaf bir gloss ve yapısı diğer gloss'tan biraz daha kıvamlı ve yapışkan bir his bırakıyor ancak dudakta duruşu çok güzel.


Bu altın yansımalı gloss'un simleride doz aşımında ciddi anlamda tuhaf durabilir çünkü çok yoğun bir yapısı var ama dediğim gibi ölçülü sürerseniz çok şık duracak.Bu gloss yoğun bir yapıya sahip olduğu için o kırmızı gloss'un hafifleyen rengini dahada azaltıp uçuk bir kırmızı tonu üzerine bol ışıltılı bir yansıma veriyor yani dudaklar öyle kırmızı kırmızı durmuyor ama yine kırmızının bir alt tonunda bir duruşu oluyor.Özellikle gece makyajında bu rengin çok işe yarayacağını düşünüyorum.Genel olarak bu kiti çok sevdim,iki farklı renkte yansımalı gloss'lar başka rujların üzerine uygulanarakta değişik renkler elde etmede kullanılabilir.Siz nasıl buldunuz? 


2 yorum:

  1. Ayyy canim COK güzel dudaklarin var, hepsi harika duruyor bayildim renklerine ve duruslarina, bath body works markasini cok okuyorum ama alman marketlerinde hic görmedim henüz, ama senin dudaklar bu ürünler icin en iyi reklam, senle anlasmasi yapmalari gerek haha :)

    YanıtlaSil
  2. Glosslarla anlaşamıyorum ama sana çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil