20 Temmuz 2014 Pazar

Loreal age perfect serum


 Loreal'in age perfect serisinden gündüz bakım serumu bu gün blog'da bizlerle.Loreal'in cilt bakım grubundan bir kaç ürün denemişliğim vardır ama aklımda kalan çok iyi bir ürünü hiç olmadı.Bu gündüz cilt bakım serumu hediye edilince denememek olmazdı.Şişe tasarımı kullanım açısından çok pratik,pompalı yapıda olduğu için istediğiniz miktarda ürünü almak zor olmuyor.Bu açıdan çok iyi.Gelelim ürünün vaad ettiklerine ve etkilerine.Ürün age perfect serisinde olduğu için aslında ileri yaşlardaki ciltler için tavsiye ediliyor ancak ben kırışıklık bakımına ne kadar erken başlanırsa o kadar iyi düşünüyorum,sonuçta kırışıklık olmadan önlemi almak kırışmış cildi onarmaktan daha kolay.


Cildin sahip olduğu ince kırışıklıkların görünümü hafifletip,yenilerinin oluşumunu geciktireceğini vaad eden bir ürün.Bunu anlamak için uzun süreli kullanım gerekiyor diye düşünüyorum bu her anti age üründe geçerli ama hiç birimiz genelde tek ürünü uzun süreli kullanmadığımız için hangisi iyi geldi pek doğru yorumlama şansımız olmuyor.Bu açıdan bir şey diyemeyeceğim.Diğer etkisi ise cildin kaybettiği ışıltıyı geri kazandırıp,sıkılaştırma yapacağı yönünde.Sıkılaştırma konusunda etkisi var gerçekten,sürüldüğü andan itibaren cildin sanki dolgunluğu ve sıkılığı hafifçe artıyor gibi hissettim.


Ancak ışıltı konusunda sınıfta kaldı.Tabii bana göre sınıfta kaldı çünkü ben cilt bakımı ürünlerinde ışıltı ve sim olmasından çok rahatsız oluyorum.Yani cilt bakımı yaparken sanki makyaj yapıyormuşum gibi cildime simleri yapıştırmanın manası ne.Ayrıca bu tarz cildin ışıltısını geri kazandıracağını vaad eden bir çok ürünün içinde maalesefki sim olması benim için o ürünün yetersiz bir ürün olması anlamına geliyor çünkü ürün ciltteki önemli ölçüde iyileştirici bir etki yaratacak bir kremse bunu içine sim ilave edilmeden cildin doğal ışıltısıyla sağlar.Tabii makyaj altı için simli yapısı baz gibi kullanılabilir,bu cilde ışıl ışıl bir görünüm verir ama ben cilt bakımı için kullanacağım bir ürün olarak göremedim dediğim gibi makyaj altına baz gibi süreririm arada.Ürün benim açımdan çok iyi bir etki bırakmadı,kullanıp memnun olanlar varsa yorumlarını beklerim .

2 yorum:

  1. Denemedim canım ama içinde sim olması benim de hoşuma gitmedi :(

    YanıtlaSil
  2. Loreal ürünlerini tercih etme sebebim cildimin hassas ve allerjik olması. Bu üründe çok hoşuma gitti. İçindeki o bildik kalın sim değil, aynen altın tozu gibi Cildimde parlama olmadı . Ben bakım için her gece bitseye kadar kullanacağım. Umarım faydası da olur.

    YanıtlaSil