10 Temmuz 2014 Perşembe

Sebamed güneş kremi


Yaz ayları benim için bol bol güneş koruma faktörlü krem bitirme zamanı anlamına geliyor.Her ne kadar bronz cildi sevsemde bol bol kremlenmeden güneşe çıkmıyorum.Açık renk cildi olanların kabusu güneş lekeleri için en iyi önlem güneş kremleri oluyor bu yüzden bittikçe yeni ürünler deniyorum.Bu seferki güneş kremimiz Sebamed'den,daha öncede kullanıp memnun kaldığım için yine sebamed tercih ettim.Geçen yıllarda kullandığım Sebamed güneş kremlerinden çok memnun kalmıştım ama ciltte beyazlık bırakması hiç hoşuma gitmemişti.Bu yıl kullandığım ürünü iyice yedirip güzel dağıttığımda nedense hiç beyazlık kalmadı,ürünümü geliştirdiler yoksa benmi daha iyi sürmeye başladım bilmiyorum  .

Elimin üzerinde daha rahat gösterebileceğim için el gibi küçük bir alana bolca sıktım ve iyice dağıtıp cildime yedirdim.Sonrasında rahatsız edici bir beyazlık kalmadı.Bu açıdan çok hoşuma gitti.Güneş kremini yaz aylarında çoğu zaman yüzüme sürüp bıraktığım için beyazlık kalması çok kötü duruyor,bu yüzden hızlı emilen ve beyazlık bırakmayan güneş kremleri en sevdiklerim.


Kremin içinde paraben,parafin,PEG,PABA,alkol bulunmaması ise en güzeli.Paraben ve parafin türlerinin zararlarını artık hepimiz biliyoruz,alkolun cilde uygulanmasıda en başka yaşlandıcı etki yaptığından sonrasında diğer zararlarından dolayı terch etmediğimiz ürün bileşenleri grubunda.Sağlıklıya yakın içeriğiyle bu açıdanda sevilesi bir krem oldu.


Güneş koruma faktörü 50 ve üzeri olduğu için açık renk cildi olanlar için koruma açısından çok uygun bir ürün.%98 UVA filtresi bulunuyor,50 ve üzeri UVB.Güneş yanığı ve güneşe bağlı yaşlandırıcı etkilerden koruyan kremin içinde E vitamini desteği var.Hücre yenileyici provitamin b-5 ile hücre koruması sağlyor,suya dayanıklı .Hassas ciltlerin kullanımınada uygun,dermatolojik testlerden geçmiş bir ürün.Daha ne olsun değilmi :)


8 yorum:

  1. Krem formunda olduğu için yağlı cildimde sivilce yaptı :(

    YanıtlaSil
  2. Anneciğimin kremi cildi inanılmaz hassas ve çok iyi geliyor sebamed. Kereme de sebamed kullanıyorum pamuk cildine iyi geliyor..

    YanıtlaSil
  3. Benim de annem kullanıyordu ve bana da zorla kullandırıyordu. Zorla diyorum çünkü yağlı ve ağır bir hissi vardı. Belki şimdi değişmiştir bilemiyorum. Beni o zaman güneş kremi fikrinden soğutmuştu. Şimdi ben onu Bioderma'ya geçirdim, mutluyuz. Diğer taraftan koruması ve fiyatı çok çok iyi olan bir ürün o ayrı.

    YanıtlaSil
  4. çok seviyorum sebamed'i ben de. annem epey bir küçüklüğümüzden beri bunu ve losyonunu sürerdi bize. :D
    ben de devam ediyorum sebamed'den çok iyi koruduğunu düşünüyorum. bu sene değişiklik yapıp bebekler için spreyli şişesini aldım.

    YanıtlaSil
  5. ıkı sene önce tüm yazı bu bb krem ve üzerine sexy mama ile geçirdim :) çok sevdiğim bir üründü.
    tavsiyesever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Yüz için olanını kullanmadım ama vücut için losyon şeklinde olanı kullandım geçen yaz ve çok memnun kaldım canım.

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan tatlim, sebamed marketlerde satiliyor burda ama günes kremini hic görmemistim :)

    YanıtlaSil
  8. Açık ten ve hassas ciltli olanların rahatça kullanabileceği bir ürün. Bende geçen sene kullanmıştım, baya da memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil