5 Temmuz 2014 Cumartesi

Vivatinell sun enjoy during day güneş koruma kremi


Yaz aylarının gelmesiyle güneş koruma faktörlü kremler daha sık kullanılmaya başlandı.Gerçi yaz kış demeden güneş koruyucuları sürekli kullanmamız gerek ama ben kışın cildim için kullandığım nemlendiriciyi güneş koruyuculu seçerek pratik bir çözüm sağlıyorum.Yazın ise koruyucu kremin her gün kullanılması ve kullanılacağı alanlar daha fazla olduğundan başka ürünleride günlük bakıma ilave etmek gerekebiliyor.Her gün düzenli kullanmayı unutsamda,bütün gün güneşin altında yada dışarda olacağımda mutlaka kullanıyorum ve yanıma alıp bir kaç saatte bir tazeliyorum.Vivatinell enjoy sun during günlük kullanıma uygun olan ve koruyuculuğu çok yüksek olan bir krem.



Bildiğimiz klasik güneş koruma kremleri gibi bembeyaz ancak,yüze azar azar sürülüp yedirildiğinde yüzünüzde yada vücudunuzda beyazlık bırakmıyor.Yüze uygulandığında bende fazla parlama yapmadı ama cildi karma yada yağlı olanlarda yapacağına eminim.Kremin yapısı hafif ve ağırlık yapmıyor bu sebeple her gün kullanım için çok uygun ancak tm güneş koruyuculu kremler eğer iyi temizlenmezse ciltte sivilce ve siyah nokta yapar.Bu sebeple akşam mutlaka makyaj yapamasanız dahi eer cildinizde güneş koruyuculu bir krem varsa makyaj temizleyiciyle silip,yıkayın.


Ürün güneşin zararlı etkilerinden cildi koruyor,bu arada içerisinde E,C,Pro B5,b3 bulunuyor.Cildi açık renk olanlarda güneşe bağlı kızarma ve en kötüsü güneş lekesini önlemede çok çok başarılı bulduğum bir krem oldu.Benim gibi güneşe bağlı çillenen,lekelenen bir cildiniz varsa bu krem olduça işe yarayacak çünkü kremin içinde niasinamid var,bu madde güneş lekesini öneleyip varolan lekelerin büyümesini kontrol altına alıyor bu sebeple çok beüendiğim bir ürün oldu.

3 yorum:

  1. selamlar, ürünün fiyatı hakkında da bilgi alabilir miyim?

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Cildim karma ama yine de denemek istiyorum canım

    YanıtlaSil
  3. merhaba blogumda cilt bakımı çekilişi var beklerim :)) www.atolyenott.blogspot.com

    YanıtlaSil