13 Temmuz 2014 Pazar

Yardley vücut bakım ürünleri artık Gratis'te


Günaydın,nasılsınız? bu gün blog'da Gratis'in satışa sunduğu Yardley vücut bakım ürünleri bizimle olacak.Geçtiğimiz günlerde Gratis'in gönderdiği sürpriz paketle yeni satışa sunulan Yardley London duş jeli ve vücut losyonunu denedim.Yardley london ürünleri Gratis'e özel olarak İngiltere'den ithal ediliyor.Ürünleri arasında el-tırnak bakım kremi,duş jeli ve vücut losyonu bulunan Yardley london ürünlerinin içeriğinde E vitamini,Q10,shea ve badem yağı bulunuyor.Bu besleyici içerikle cildin yaşlandırması geciktiriyor.Ben ilk başta duş jeliyle ürünleri denemeye başladım,mavi orkide kokulu güzel bir banyo keyfi yaptım.Duş jeli şu sıralar bronzlaşmak için eziyet ettiğim kurumuş cildime ilaç gibi geldi,kokusu çok hafif ve ferahlatan egzotik bir çiçek kokusu.



Duş jeliyle yaptığım banyo keyfimden hemen sonra sıra vücut losyonunu denemeye geldi,çok hafif kıvamlı ve su bazlı bir losyon olduğu için yaz aylarında hiç rahatsız etmeden kullanılacak bir ürün.Bu sıcaklarda yağlı ürünler beni oldukça rahatsız ediyor bu yüzden de elim bir türlü losyonlara,kremlere gitmiyor ama Yardley mavi orkideli losyon'un hafif yapısı çok hoşuma gitti.Özellikle sürdükten hemen sonra hızlıca emilmesi ve sonuç olarak o yağlı yapış yapış hissi bırakmamasıyla iyiki tanışmışım şu Yardley'le dedirtti.Losyon'un kokusu da duş jeliyle aynı.İkisi zaten Yardley ürünlerinin mavi orkide serisinden.Birde energising peony ve uplifting daisy denilen iki farklı serisi daha bulunuyor ama ben şuan mavi orkideli seriyi çok beğendiğim için bir süre başka hiçbirşey denemeden böyle giderim.


Ürünler  sadece Gratis'lerde satışa sunuluyor.Benim denediğim mavi orkideli duş jeli 12,90 tl,vücut losyonu ise 17,90 tl olarak fiyatlandırılmış.Fiyat aralığı bence kalitesi ve etkisine göre çok makul bir oranda.Duş jeli 200ml,vücut losyonu 250 ml olan Yardley mavi orkide serisi şu sıralar hiç değiştirmeden kullanacağım vücut bakım ürünlerim olarak yerlerini aldılar.




2 yorum:

  1. sıcakta yoğun yapılı kremler eziyet gibi oluyor gerçekten, losyonun çabuk emilmesini ben de çok sevdim :)

    YanıtlaSil