1 Ağustos 2014 Cuma

Gliss 6miracles oil essence



Artık saç bakımında zeytinyağını saça sürüp bekleme dönemi çoook eskilerde kaldı,hani enseden akardı böyle vıcık vıcık birde o zeytinyağı kokusu yokmu saçta fena oluyordu :)) gerçi zeytinyağının faydaları say say bitmez ama artık o eski usul bakım yöntemleri yerine daha pratik,daha etkili ürünler piyasaya sürüldüğü için çok mutluyum.Schwarzkopf'un Gliss seriside önce yağ bakımı yapan sıvı saç kremleri sonra express bakım yapan yağ karışımlarıyla saç bakımında yağlardan faydalanmayı sevenler için yeni ürünler çıkardı ama bence bunların arasında en iyisi 6 farklı faydalı ürünü içinde barındıran bu yağ karışımı oldu.

Bu yağın faydaları ve kullanım şekli oldukça fazla bu tarz ürünlere bayılıyorum.Saçtaki kırılma ve pürüzleri en aza indirgeyip yenileri için önlem aldığını,ısıl işlemlerde saçı koruduğunu,saça bakım yaptığını ve şekillendirme sağladığını vaad eden ürün tam anlamıyla tüm bu vaadlerini yerine getiriyor.Birde elektriklenme ve kabarmayı önlüyor.Son zamanlarda ciddi anlamda çok beğendiğim ürünlerden biri oldu.


Bu karışımı bir kaç farklı yöntemle uygulama şansınız var,isterseniz saçı yıkamadan önce uygulayıp bir süre bekletip(zamanınıza ve isteğinize bağlı) yıkayabilirsiniz böylece saçınıza yağ bakımı yapıp bol bol nemlenmesini ve zayıf saçların tedavisini sağlıyorsunuz.Bir başka kullanım yöntemi ise kullandığınız şampuanla birlikte avucunuzda karıştırıp(bir kaç damla)doğrudan tüm saça uygulayıp yıkamak,zamanı olmayanlar için hızlı bir bakım yöntemi olarak tercih edilebilir.Benim kullandığım yöntem ise yeni yıkanmış nemli saçıma serum sürer gibi bir kaç kez pompalayıp çıkan miktarı saç boyuma ve uçlarına sürmek.Ben bu yöntemi tercih ediyorum çünkü bu tarz bakım sağlayan ve faydalı içeriğe sahip bir ürünün saçımda gün boyu kalmasını istiyorum.Eğer saç diplerinize gelirse oldukça yağlı bir görünüm olacağı için sadece saç boylarına ve uçlarına uygulayın derim(eğer yıkamadan kullanacaksanız).

İçeriğinde;cyclomethicone,dimethiconol,caryocar brasiliense fruit oil,sclerocarya birrea oil,argania spinosa kernel oil,gardenia tahitensis flower extract,cocos nucifera oil,mooring pterygosperma seed oil,octocrylene,parfum,hexyl cinnamal,linalool,limonene,coumarin.

Şişesi pompalı olduğu için ürünü istediğiniz miktarda almak çok rahat oluyor,bunun haricinde kokusu ilk anda argan yağı gibi gelsede bir saat içinde hiçbir koku yada parfüm kalmıyor.Bu kimine göre avantaj kimine göre dezavantaj,bana sorarsanız koku kalmaması daha iyi.75ml'lik ambalajıda yaklaşık 25-30 tl arası bir fiyata Gratis'ten aldım.


5 yorum:

  1. Bu tür yağları bende seviyorum, son zamanlardaki favorim ise Argan yağı. Saçımı hem canlandırıyor hemde daha güzel görünmesini sağlıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm aran yağını bende kullandım, oda çok etkili ama bu yağın yeri baska; )

      Sil
  2. Bu tür yağları bende senin gibi ıslak saçıma uygulayarak kullanıyorum canım.Elimdekiler bittiğinde deneyebilirim bunuda :)

    YanıtlaSil
  3. elseve yağ terapisi veya gliss kur yağından farkı nedir acaba

    YanıtlaSil