2 Ağustos 2014 Cumartesi

Koi tokyo tsubakı göz çevresi kremi



Koi tokyo Türkiye pazarına yeni giriş yapan markalardan biri,yavaş yavaş şube ve kiosk sayıları arttıkça Avm'lerde sık sık bu markayı görmeye başladık.Ürünlerinin içeriği ve kalitesi oldukça iyi olan Koi tokyo'nun yüz yıkama jelini denemiş ve blog'da yer vermiştim merak edenler için tıktık.Yine Koi tokyo'nun Tsubaki serisinden bir göz çevresi bakım kremiyle devam ediyoruz.Bu krem göz çevresinde koyu renk halkaları olan normal tipte ciltler için üretilmiş.Koyu renk halkaları en aza indirgeyip yoğun nemlendirme sağlayarak yaşlanma belirtilerini minimalize ettiğini vaad ediyor.Şimdi gelelim kullanıp denedikten sonra benim yorumlarıma.

Krem çok yoğun yapılı değil,aksine hafif bir akışkanlığı var ancak bu hafif yapıya rağmen oldukça yağlı bir dokusu var.Bendeki normal ciltler için üretilmiş ancak normal tipteki cilt için bile bence fazla yağlı,yani bu kremi aslında göz çevresinde kuruluk olanlar kullansa daha iyi olur diye düşünüyorum.



Koyu renk halkaları kapatma konusunda hiçte fena değil,ancak göz çevresinde çok ciddi koyu halkalar varsa tamamını tedavi etmez gibime geliyor sadece rengi biraz açar.Eğer hafifçe koyu renk halkalar varsa tamamına etki edecektir.Yaşlanma belitilerini geciktirme konusunda bence gayet başarılı,son derece yağlı bir yapıya sahip ve kremi sürdükten saatler sonra bile göz çevremde hala nemli bir his bırakıyor bu sebeplede kırışıklık oluşumunu mutlaka ki engelliyor.Nemli cilt çabuk kırışmaz diye biliyoruz.Ancak göz çevresi yağlı olanlar kremi sürüp üzerine makyaj yaparken biraz sıkıntı yaşayabilir,yağlı yapısından dolayı sürülen göz altı kapatıcısı vs tam emilmeyebilir.Ben kremi sürüp yaklaşık bir saat kadar sonra makyaja başlıyorum,iyice emilip hafif bir nemlilik kalıyor ondan sonra makyaja başlıyorum bu şekilde çok problem olmuyor.


Krem hem gündüz hemde gece kullanımına uygun ancak göz çevresi çabuk yağlananlar bir kere kullansın derim,fazla yağ birikimi göz altında beyaz pütürler oluşturabilir.Siz Koi tokyo'yu denedinizmi?

2 yorum:

  1. Çok merak ettim ya inşallah Sakarya'da bulabilirim :) Göz çevrem için ekstra bir bakıma ihtiyacım var zira :(

    YanıtlaSil
  2. Bu benim o kadar merak ettiğim bir kremdi ki!! İstanbul'a gidecek zamanı bulursam kesin alıcam galiba, tam benlikmiş :)

    YanıtlaSil