3 Ağustos 2014 Pazar

Sidekicks ile her adımda rahatlık!



Sidekicks katlanan babetler'le artık gittiğiniz her yerde ayaklarınız ayaklarınız rahat edecek :) Bu babelere bayıldım,tamda benim gibi ayakları hiçbir ayakkabıda rahat edemeyen,her topuklu giyişinde mutlaka ayakları yara olan ama da topukludan vazgeçmeyen biri çin biçilmiş kaftan.Bu babetler ortadan ikiye katlanıp küçük çantasında her yere taşınabilecek boyuta indirgenmiş.Sırf topuklu giyip rahatsız olanlar için değil,araba kullanırken,davette,misafirlikte terlik yerine de kullanılabilir.Sanırım ben daha çok topuklu giydiğim günler ve misafirliğe giderken çantama atıp çıkacağım.

Siyah,beyaz,dore ve pembe olmak üzere 4 farklı rengi var.Yaklaşık 25 tl'ye Gratis'lerden alabilirsiniz.S-M-L-XL bedenleri var.Ben 38,5 -39 giydiğim için bana L tam oldu ama 39-40 numarayada bence L tam gelir çünkü yanları lastikli ve esnek bir babet olduğu için ayağın şeklini alıyor.Bence bu babetler bir çok kadının kurtarıcısı olacak :)

2 yorum:

  1. ayyyyy cnm çok pratikmiş gerçekten harika çok iyi düşünülmüş:))) güle güle rahat rahat kullan:P

    YanıtlaSil
  2. Sana gelen rengi çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil