6 Eylül 2014 Cumartesi

Bebak kozmetik argan saç bakım yağı


Bebak kozmetik, çocukluğumdan beri tanıdığım bir marka.Aslında bir çoğumuz bebak'ı meşhur acıbadem sütleri ve losyonlarıyla tanırız.Ben çocukken annemler Bebak'ın acıbademli losyonlarıyla makyaj temizler,nemlendirici niyetine kullanır hatta yanık vs leke olan yerlere sürüp tedavi ederlerdi.Bir nevi her derda devaydı o acıbademli losyonlar.Yıllar geçti biz büyüdük,Bebak ürün gruplarını çoğalttı ve piyasaya saç bakımı,güneş bakımı,cilt bakımı derken yepyeni koleksiyonlarıyla büyüyerek geldi.Ben saç bakımı için zaman zaman yağ bakımları uygulamayı çok seviyorum.Son zamanlarda yağların faydasını gören bir çok kozmetik markasıda ürün gruplarına yağ bakımlarını ekleyerek işimizi kolaylaştırdı.Son zamanlarda saçlarımla çok haşır neşir olduğumu gören Bebak bana Argan saç bakım yağını denemem için yollayınca çok mutlu oldum nede olsa Bebak bizim ailenin yadigar kozmetik markalarından :)


Bebak'ın argan yağlı saç bakım yağı durulama gerektirmeyen pratik bakımlardan.Saçına sür 2 saat beklet kısmı birçoğumuz için hiçte pratik değil,gerçi gerektiğinde onuda yapıyoruz ama hızlı uygulanan ürünler zamanın kısıtlı olduğu anlarda çok işe yarıyor.Yağı havlu ile nemi alınmış saça çok az miktarda sürüp eşit olarak dağıtıyoruz ve kurutma işlemine başlıyoruz.Yağ şişesinde bildiğimiz yağ kıvamında dururken saça uygulama kısmında sanki kuru yağ gibi etki ediyor.Öyle vıcık vıcık yağlı bir görüntüde kalmıyor.Ancak yinede sadece saçların uçlarına ve boylarına uygulamak gerek ,saç diplerine gelirse saçınız temiz olduğu halde yağlı durabiliyor.Üründen bir kaç damla elime almam tüm saçıma yetti,az miktarlarda daha iti sonuç alınıyor diye düşünüyorum.



Genel anlamda saç serumu gibi bir etkisi var,ancak benim diğer saç bakım ürünlerine göre kıyasladığımda dikkatimi çeken ilk nokta saçıma hacim vermesi oldu.Yağı sürüp kuruttuktan sonra ilk etkisi dolgunluk vermiş olmasıydı,aynı zamanda saçımı çok ağırlaştırmadı.Bu sebeple denemeye değer ürünlerden biri bence.Yumuşaklık ve hafif bir parlaklık vermesi ise ürünün bonuslarından.


Bu arada Bebak'ın yeni nesil ürünlerinden biride zeytinyağlı el ve vücut kremi.Zeytinyağının ciltteki olumlu etkilerini artık bilmeyen yok.Kremin çok temiz ve hoş bir kokusu var.Nemlendirmesi orta seviyelerde yani çok kuru cildi ve elleri olanlar için çokta yeterli olmayacak ama normal cilde sahip olanların günlük olarak rahatlıkla kullanabilecekleri bir ürün.Bebak'ın ürnleri hakkında siz ne düşünüyorsunuz? 

5 yorum:

  1. Bende Argan Yagi cok denemek istiyorum, bir tek maroccanoil kullanmistim oda fena sayilmazdi ama saf argan yagi cok daha iyi diyorlar, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm ben argan yağlı olan neredeyse her ürünü denedim diyebilirim,bu ürünüde tavsiye ederim ;)

      Sil
  2. Çok faydalı bir yazı olmuş ellerine sağlık :)
    Tam da el kremi arayışındaydım *

    YanıtlaSil
  3. Saçları agirlastirmamasi cok iyi benim aninda sonuyo:(

    YanıtlaSil
  4. argan yağı arayışındayken bu yazıya rastlamam çok iyi oldu.. teşekkürler..

    YanıtlaSil