14 Ekim 2014 Salı

Osis upload ile hacimli saçlar!


İncecik sönük duran saçlar,saçları ince telli olanların genel sorunu.Bende bu sorundan muzdarip olduğum için hacim veren ürünler denemeyi severim.Şimdiye kadar budur dediğim bir ürünle karşılaşmadım ama Osis'in upload kremi beklentimi büyük oranda karşıladı diyebilirim.Saçlara hacim vermek için kullanılan ürünler genelde benim saçımda ağırlık yapar ancak Osis upload ile bu sorunu hiç yaşamadım,ürünü saçlarıma kullanıp kuruttuktan sonra bile o ağırlık hissini yaşamamak benim için en güzeliydi.Nemli saça saçın uzunluğuna göre bir miktar sıkılıp kullanıldığında kurutmadan sonra saçtaki hacim farkını gözle görüyorsunuz.Oldukça etkili bir krem,bu arada kremin orta derecede saçın şeklini sabitleme etkisi var.


Gün boyunca aynı şekilde kalmasada uzun süreler verilen şekli korumada yardımcı oluyor.Eğer şekil vermeden normal kurutma yapacaksanız ürünün saçı oldukça nemlendirip,saçlarınızın daha pürüzsüz hale geldiğini göreceksiniz.Ekstra olarak saça parlaklık verme etkisini de düşünücek olursak benim için sürekli kullanabileceğim ürünlerin arasına giren bir krem oldu.Saçın üzerinde kullanımdan sonra çok çok ince bir tabaka oluşturuyor,bu saçı ağırlaştırmayan yada yağlandırmayan ama saçı ısıl işlemlere ve dış etkilere karşı koruyan bir tabaka oluyor.Kullanımdan sonra banyo yaptığınızda saçlarınızın çok yumuşak olduğunu fark edeceksiniz,bu etkisinide çok sevdim.Bu arada ben ürünü saçlarıma ekstra hacim istediğimde saç diplerime parmak uçlarımla sürüp hafifçe firiksiyon yaptım ve esas sonucu o zamanlarda aldım.Daha etkili bir hacim için bu yöntemi uygulayın derim.Ürünü az miktarsa kullanırsanız yağlanma gibi bir sorun oluşturmuyor.Fiyatı yaklaşık 45 tl.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder