3 Ekim 2014 Cuma

Wet n wild Coverall kapatıcı


Wet n wild coverall kapatıcıyı,Gratis bayram indirimden faydalanarak denemek için aldım.Cilt ve göz altında kapatılmak istenen bölgeler için günlük olarak kullanılabilinecek ürünlerden biri.Kapatıcılık oranı orta üzerinde,çok ciddi göz altı koyu halkası ve kapatılmak istenen sivilce izi benzeri bir problem varsa çok işe yaramayacak yarı yarıya görüntüyü hafifletecektir diye düşünüyorum.Bende çok koyu göz altı halkası olmadığından günlük olarak göz altlarıma aydınlık vermek için kullanmayı tercih ettim.



Bendeki rengi light ,alırken bileğimin iç kısmında deneyip biraz fazla açıkmı oldu diye düşünüyordum.Parmağımla dağıtıp bileğimin içine iyice dağıtınca rengin cildimle tam bütünleştiğini gördüm.Ürünü alırken kendi renginizden bir ton açık alın derim,cildin ısısıyla bir ton kadar koyulaşıyor gördüğüm kadarıyla.


Ürün biraz fazla kıvamlı yapıda geldi bana.Ben kapatıcılarda daha çok akışkan ve sıvı formları kullanmayı tercih ediyorum.Özellikle göz altında çizgilere dolup kırışıklık gibi durmaması ve daha homojen dağılması için sıvı formlar iyi geliyor.Göz altımda çok fazla çizgilenme yapmadı ama kıvamlı yapısından dolayı hafifçe göz altımdaki deriyi biraz kuruttu.Zaten göz altım ve çevrem oldukça kuru yapıda olduğu için ürünü daha fazla miktarlarda kullansam kötü bir görüntü oluşabilirdi bu sebeple az kullanıp iyice dağıttım.




Göz altı ve çevresi kuru olanlar için çok tercih edilecek bir ürün değil aslında,yapısından ötürü dahada kurutmaya meyilli.Bence göz altı ve çevresi yağlı olanlar bu ürünle çok daha iyi bir görünüm yakalayabilirler.Ürün kıvamlı olduğu için göz çevresi kuru olanlarda performansını gösteremeyip bence yağlı olanlarda başarılı oluyor.



Gözaltımdaki duruşunu ise alttaki fotoğrafta görebilirsiniz.Ürün sürüldüğü ilk saatlerde çizgisiz ve net bir görüntüdeyken,ilerleyen saatlerde hafifçe kurumaya başlayıp nokta nokta parçalar halinde kaldı.Bu sebeple daha çok aydınlatıcı gibi kullanmayı tercih edeceğim sanırım.







4 yorum:

  1. Tam da kapatıcı yorumlarını bekliyorum yazmıştım! :) Benim de göz altlarım oldukça kuru ve bu tarz ürünler parça parça duruyor ben de :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde zamanlama iyi olmuş cnm:) benimde gözaltılarimi biraz kuruttu, o yüzden kullanım yerlerini degistirecegim:)

      Sil
  2. Benim de göz altlarım oldukça kuru,muhtemelen aynı etki bende de gözlemlenir. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuruluk varsa dahada kurutur diye dusunuyorum:/

      Sil