17 Kasım 2014 Pazartesi

Gülsha gül suyu


Gülsha 1965 yılından beri,gülleri asırlık tekniklere sadık kalarak distile eden bir marka.Markanın gülsuyu,gül suyu yağı ve gül konkreti bulunuyor.Gül suyu çok eski tarihlerden beri kadınların doğal kozmetik ürünlerinden biri.,hatta bir çoğumuzun annesi ''kızım o tonikleri sürme yüzüne,gül suyu sür daha iyi ''demişliği vardır.Eskiler herşeyin doğalından yana,aslında en doğrusuda bu ya biz yinede trendleri takip etmek adına ne bulsak deniyoruz.Gül suyu demişken önce gül suyu nasıl kullanılır,nelere iyi gelir bir bakalım isterseniz :)


 Cildi Temizlemek İçin: Cilt gözeneklerinde biriken kir ve yağ, cilt yüzeyinde bulunan bakterilerin çoğalmasına zemin hazırlayabilir ve bunun sonucu olarak sivilceler oluşabilir.Bir nevi tonik yerine gül suyu rahatlıkla kullanılabilir.

Bir parça pamuğa bir kaç damla gülsuyu damlatarak bu bakterileri ve gözenekleri temizleyebilirsiniz. Aynı uygulamayı cildinizde sivilce bulunan bölgelerde kullanırsanız sivilceler daha kısa sürede geçecektir.


Cildi Nemlendirmek İçin: Cilt kuruluğuna karşı kullanabileceğiniz gülsuyunu duştan sonra tüm vücudunuza sürebilirsiniz. Ancak gülsuyunun cilde faydalarından tam olarak yararlanmak için %100 ve doğal gülsuyu kullanmalısınız. Esans ve çeşitli kimyasallar içeren gülsuyu cildinizi nemlendirmek yerine daha fazla kurutabilir ve tahrişe yol açabilir.Bazı markalar gülsuyu adı altında sadece gül esansı içeren ''gülsuyu''üretiyorlar bu yüzden aldığınız ürünün içeriğine bakın!


Saç Bakımı: Gülsuyu, aynı cilt için olduğu gibi, kuru ve yıpranmış saçlar içinde doğal bir nemlendirici olarak kullanılabilir. Banyodan çıktıktan sonra saçlarınıza gülsuyu sürebilir ya da E vitamini, zeytinyağı,bepanthen ampul karıştırarak saç bakım maskesi hazırlayabilirsiniz. 


Ben gülsuyunu saç bakımında denemedim,genelde cilt bakımında kullanıyorum.Disk pamuğa pamuk hafifçe ıslanana dek sürüp temiz cildimi tonikler gibi bu pamukla siliyorum.Bunu hem tonik görevi görmesi için hemde daha iyi temizlemesi için yapıyorum.Ancak bazen cildim çok kuru olduğunda yine aynı işlemi uygulayıp,cildimi yumuşacık yapıyorum.





1 yorum:

  1. Ben de cildimde tonik etkisi için. Kullanıyorum kuşum ama kokusu öyle güzel ki! 40 mevludunde de misafirlere ikram ederim diyorum ☺

    YanıtlaSil