19 Kasım 2014 Çarşamba

Kasım ayı makyaj favorilerim


Kasım ayıyla başlayan soğuk havalar yavaş yavaş makyajımıza da yansıyor.Bu ay daha doğal tonlarda yaptığım makyajlar için sık sık fotoğraftaki ürünleri kullandım.Hadi başlayalım :)

Vichy lip balm: Havalar soğuduğu gibi benim dudaklarım kuruyup çatlamaya başlıyor,bu yüzden makyaj yapsamda yapmasamda çantamda mutlaka bir tane lip balm bulunduruyorum.Vichy'nin güllü lip balm'ı ise uzun süre dudakları nemli tutması ve önceki kuruluğu tedavisi etmesi hızlı olduğu için en sık kullandıklarımdan.

Eyeko skınny brush mascara:Son zamanlarda en sık kullandığım maskaram.Eyeko sadece kaş-kirpik bakımı için üretim yapan bir marka.Kirpikleri tek tek ayırmasının yanı sıra besleyip hafifçe uzatma etkiside olduğu için severek kullanıyorum.

Max factor lip gloss:Coccıate brown rengi sankı tamda bu ayların tonları gibi,doğal duran hafif kahve rengi.Daha doğal ve nude makyajlar için bu ay en çok max factor max effect gloss cube kullandım.

Mac far:Mac'in texture velvet farı aslında hem bu ay hemde yazın çok sık kullandığım bir far.Hatta palet yerine tekli farlardan birini kullanacaksam elim mutlaka bu renge gidiyor.Tek renk olarakta kullandığım gibi gölge vermek içinde kullanıyorum.

The Balm frat boy:Frat boy aldığım günden beri en sevdiğim allıklarımdan biri,rengini çok yoğunlaştırmadan az az fırçaya alarak kullanıyorum.

M. Asam magic finish fondöten:Havalar soğuduğu için artık daha rahat fondöten kullanabiliyoruz.Kış havasında fondöteni cilt daha rahat taşıyor.M.Asam magic finish ise fondöten görünümünde olup pudra efektiyle bittiği için çok doğal duruyor ve gün boyu cildimde kalıyor.

Nars albatros aydınlatıcı:Doğal tonlardaki makyajımı tamamlamak için en sevdiğim dore tonlarında aydınlatıcı oluyor,tabiiki çok az ve hafif sürmek kaydıyla.Bunun içinde Albatros'u severek kullanıyorum.

Bu ay siz en çok hangi makyaj ürünlerini kullandınız? 

2 yorum:

  1. M.Asam fondöten ve Mac Peachykeen allığı hemen hemen her gün kullandım bu ay :)

    YanıtlaSil