15 Aralık 2014 Pazartesi

Aralık ayı favorilerim



Aralık ayı'nın favorileri bazı ürünlerin yer değiştirmesi,bazılarının ise yerini bambaşka ürünlere bırakmasıyla devam ediyor.

Bu ay cilt bakımına daha çok önem verip,düzenli uygulamalar yaptığım için cildimi çok yormak istemedim ve fondöten kullanmadım.Onun yerine birazdan bahsedeceğim pudrayla hafif bir cilt makyajı yapıp gözeneklerimi fazla doldurmadım.


Cilt makyajında bu ay fondöten kullanmadığım için hem cildim daha iyi görünsün hemde gözeneklerimi sıkılaştırsın diye Jane irelade makyaj bazını kullandım.

Aslında bu baz genel olarak cildi aydınlatıp ışıltı vermesiyle öne çıkan bir baz olsada ben denediğimde en belirgin özellik olarak olarak gözeneklerimi önemli ölçüde sıkılaştırıp,görünürlüğünü azalttığını farkettim.Söylediğim gibi cilt bakımına bu ay daha önem verdiğim için gözeneklerimi sıkılaştırıp (pudra,allık vb) doldurmamak için bu baz ilaç gibi geldi.



Aydınlatıcı olarak son aylarda değişmeyen rutinim Nars albatros yine benimleydi.Allık olarak ise daha koyu tonlara geçiş yapıp Nars Gilda'yı tercih ettim.


Bazen sadece aydınlatıcı bazen ise allık gibi kullanıp cildime hafifçe ışıltı katmak ve bronz bir görünüm vermek için Mac Lustre drops touche bronzante kullandım.Aslında yaz aylarına daha uygun gibi görünsede ben kışında hafif bir bronz ışıltı görmeyi çok seviyorum.



Far olarak ise bu ay çok yoğun göz makyajları yapmadığım için Sephora mini palet'in 4 rengi bana yettide arttı diyebilirim.Hatta çoğu zaman sadece krem ve kahve tonlarıyla göz makyajımı tamamladım.


Makyajımın geneli hafif ve belirgin olmayan tonlardan oluştuğu için dudak ve yanaklarda hafifçe koyu tonlara kaçtım bu yüzden Nars Gildayla en çok yakıştırdığım  make up forever bordo-vişne çürüğü rujumu ve daha canlı bir görüntü istediğimde Gosh lip lacquer'imi sürdüm.


Göz makyajım için biraz ışıltı ve sim istediğimde The balm overshadow pigment'leri tercih ettim.Tabii bakır ve kahve tonlarında.



Cilt makyajım için bu ay çok hafif uygulamalar yapıp sadece pudrayla yetindiğimi söylemiştim.Gosh BB pudra zaten tek bir ürünle bir çok sorunu(kızarıklık,parlama,kuruluk) ortadan kaldırdığı için tek başına cildim için yeterli bir ürün oldu.

2 yorum:

  1. Sephora mini paleti çok beğendim, baya kullanışlı bi palete benziyor :)
    Gosh BB pudrayı da merak ettim, ben günlük hayatımda hiç yüz makyajı yapmıyorum, böyle bir ürünü kullanabilirim ama, deneyeceğim Sevgili Kozmetik Perim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Mini palet gercektende çok pratik ve kullanışlı, pudra ise çok hafif yapılı olduğu için varlığını hissetmiyorsun bile:) sevgiler

    YanıtlaSil