6 Aralık 2014 Cumartesi

kuruyan ellere bakım



Soğuk havalarda elleri nemli tutmak ve beslemek gerekiyor.Kış aylarında krem kullanmayınca ellerimin üzeri pul pul olup kuruyor.Son zamanlarda kullandığım el kremlerini bu yazıda tek tek inceleyeceğiz.

Nivea anti dryness krem:Kuruma karşıtı yoğun nemlendirme sağlayan bu krem oldukça kıvamlı ve yağlı bir yapıda.Emilme hızı orta üzeri bu sebeple ellerim çok kuruduğunda hızlı bir bakım olması ve beslenmesi için kullanıyorum.Ancak ellerimi hemen kullanmam gereken zamanlarda yağlı his hemen geçmediği için sık sık kullandığım bir krem değil.


Sebamed el ve tırnak besleyici balm:Bu krem her zaman bittikçe aldığım el kremlerinden biri.Su bazlı ve yağlı his bırakmayan bir formülü var.Su bazlı olmasına rağmen nemlendirme etkisi çok yoğun.Hem elleri yoğun şekilde nemlendirip kurumasının önüne geçiyor hemde tırnakları besleyip güçlendiriyor ve çabuk kırılmayı engelliyor.Emilmesi çok hızlı olduğu için yağlı his bırakmıyor bu sebeple yaz-kış kullandığım el kremlerinden biri.




Bebak zeytinyağlı krem:Bebak'ın zeytinyağlı el ve vücut kremi hafif yağlı yapısıyla yoğun nemlendirme sağlayan kremlerden biri.Emilmesi oldukça hızlı ancak sık aralıklarla tazelemek gerekiyor.Hafif ve hoş bir kokusu var.


Dove el ve vücut kremi:Dove'un en sevdiğim yani sanırım harika kokusu:) bu kremde hafif ve tatlı kokusuyla sık sık kullandığım kremlerden biri.Çok yoğun bir yapısı yok bu yüzden günlük olarak kullandığım bir el kremi.Çok soğuk havalarda ve ellerim kurumuşken pek etkili olmuyor ancak ev içinde ve hafif bir nemlendirme istediğimde kullandığım bir ürün.

5 yorum:

  1. Sebamedin kremini merak eidyordum bilgi için sağol canım:))

    YanıtlaSil
  2. Bebak'ı bende severek kullandım ama çok kuru elleri olanlar için yeterli gelmeyecektir. Sebamed el kremini denememiştim, yazdım bir yere :)

    YanıtlaSil
  3. Seba med benim de en sevdigim el kremi......

    YanıtlaSil
  4. Seba med benim de en sevdigim el kremi.......sevgiler

    YanıtlaSil
  5. El kremlerle fazla alakam yok ama bebak kremini merak ettim, bende en son zeytinyagli bir tane almistim d olive den, kokulari cok güzel oluyor birde genelde zeytinyagli olunca ;D

    YanıtlaSil